چگونگی ویزای قبرس شمالی برای ایرانیان

چطوری ویزای قبرس شمالی بگیریم؟

مقدمه 

به دلیل این که قبرس شمالی جزو منطقه‌های خوش آب و هوا به شمار می‌رود بسیاری از مردم از سراسر جهان و همین‌طور از سطح ایران به سوی این منطقه عزیمت می‌کنند. البته به غیر از آب و هوا عوامل دیگری هم وجود دارند که دریافت ویزای این جزیره را برای مردم و به خصوص برای مردم کشور ما راحت‌تر می‌کنند. 

چگونگی ویزای قبرس شمالی برای ایرانیان 

در صورتی که قصد دارید به قبرس شمالی به عنوان یک توریست و برای یک دوره 30 روزه مهاجرت کنید نیاز به ویزا ندارید و می‌توانید پس از رزرو هتل و خرید بلیط پرواز رفت و برگشت به این منطقه عزیمت کنید. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که ایرانی‌های ساکن ترکیه که قصد سفر به قبرس شمالی را دارند، حتما باید پاسپورت ایرانی خود را همراه داشته باشند. اما اگر قصد زندگی و کار و یا تحصیل در این جزیره را دارید و در پی این هستید که اقامت دائم این منطقه را دریافت کنید، باید روش‌های مختلفی را برای اخذ ویزا مورد بررسی قرار دهید که برخی از این شیوه‌های مهاجرت و دریافت ویزا در این شرایط به عبارت زیر هستند: 
1-    دریافت ویزای تحصیلی 
2-    ویزای کاری 
3-    ویزای ازدواج 
4-    ویزای سرمایه گذاری 

توجه داشته باشید که هر کدام از این شیوه‌های دریافت ویزا دارای شرایط مخصوص خودشان هستند و شما پس از مشورت با وکلا مهاجرتی می‌توانید نسبت به این شرایط اطلاعات زیادی را به دست آورید. البته اگر شما قصد خرید ملک در قبرس شمالی را دارید، می‌توانید از طریق دعوتنامه هم به این کشور سفر کنید. به این صورت که شرکت ما برای شما دعوت نامه ارسال می‌کند تا به راحتی وارد قبرس شمالی شوید و خرید ملک خود را انجام دهید. 

اهمیت دریافت ویزای قبرس شمالی 

به طور کلی بسیاری از مردم هستند که قصد زندگی در خارج از کشور را دارند. پس چه بهتر که یک منطقه با ویژگی‌های خاص را برای زندگی برگزینند. قبرس شمالی ترکی بهترین گزینه برای این افراد به شمار می‌رود. زیرا هم بسیار خوش آب و هوا است و هم فرصت‌های شغلی در این جزیره بسیار زیاد هستند. به این صورت شما عزیزان با هر مدرک دانشگاهی و با هر مهارت فنی می‌توانید به این منطقه مهاجرت کنید و به راحتی شغل مورد علاقه و محبوب خود را نیز در اختیار بگیرید و فعالیتی اقتصادی داشته باشید. ثبت شرکت در این جزیره نیز برای ایرانیان خیلی راحت است و این موضوع موجب می‌شود که آنها به آسانی بتوانند فعالیت‌های تجاری بین‌المللی و گسترده‌ای را در قبرس شمالی آغاز کنند. 

مدارک لازم برای مهاجرت به قبرس شمالی 

اگر به دنبال عزیمت به قبرس شمالی هستید باید مدارک زیر را به سفارت تحویل دهید و سپس به اخذ ویزا اقدام کنید: 
-    اصل پاسپورت و کپی از آن 
-    یک قطعه عکس جدید 
-    اجاره نامه و یا سند خانه‌ای که قرار است در قبرس شمالی در آن سکونت داشته باشید. 
-    برگه تأییدیه محل سکونت شما در قبرس شمالی 
-    انجام آزمایش‌های سلامت 
اگر مدارک خود را به طور کامل به سفارت ارائه دهید خیلی سریع می‌توانید به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید. 
 
جمع بندی 

شرایط اقامت در قبرس شمالی برای ایرانیان خیلی راحت است و فقط کافی است که از قوانین اطلاع داشته باشید و هزینه‌های لازم را نیز به طور دقیق و کامل پرداخت کنید تا در این صورت بتوانید به سرعت به اخذ ویزای اقامتی خود در این منطقه اقدام کنید. این جزیره یک مکان امن برای زندگی محسوب می‌شود و شما با خیال راحت می‌توانید در این منطقه سکونت کنید. 




avatar
مهمان
10 ماه پیش

با کیملیک بدون پاسپورت میشه سفر کرد؟

avatar
مهمان
10 ماه پیش

پاسپورت نیازه برای ورود جهت مهر شدن


ارسال دیدگاه