پنج هتل معروف در امارات

پنج هتل معروف در امارات ؛ اسم هتلهای لاکچری و معروف در دبی چی هست ؟ کدام هتل لاکرچی را برای اقامت در دبی انتخاب کنم؟

پنج هتل معروف در امارات

امارات یکی از منطقه‌هایی است که در سال‌های اخیر در منطقه خاورمیانه توانسته است به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کند. از این رو افراد زیادی به این منطقه مسافرت می‌کنند. این موضوع موجب شده است که هتل‌های پیشرفته و بسیار شیک و زیبایی در امارات ساخته شوند که جزو بهترین و منحصر به‌ فردترین نوع اقامتگاه‌ها برای تمام توریست‌ها از سراسر دنیا قرار بگیرند. 
هتل سوفیتل دو آبلیسک 
یکی از بهترین هتل‌هایی که در شهر دبی وجود دارد هتل سوفیتل دو آبلیسک نام گرفته است که یک هتل 5 ستاره است و از نظر ساختاری و معماری بسیار زیبا است. نمادهای معماری هنر فرانسه و مصر باستان در ساختمان این هتل کاملاً به چشم می‌خورد. عناصر فرهنگی مربوط به شهر دبی نیز در این هتل دیده می‌شود که زیبایی آن را دو چندان می‌کند. موقعیت مکانی این هتل بسیار چشمگیر است. به گونه‌ای که اگر وارد این هتل شوید می‌توانید بنادر بسیار زیبا در دبی و آسمان خراش‌های این شهر و منطقه کریک را به دقت و به خوبی مشاهده کنید.  

بیشتر بخوانید : تفریحات دبی امارات
 
  
هتل آتلانتیس دو پالم 
این هتل بزرگ و معروف در پالم جمیرا قرار گرفته است و دارای امکانات ویژه‌ای برای شما عزیزان است. هیچ رقیبی تا کنون برای این هتل ساخته نشده است. این مکان دارای ساختمانی بسیار مدرن و شیک است و می‌تواند مورد استقبال افرادی قرار گیرد که قصد دارند در یک مکان لوکس و شیک در شهر دبی اقامت کنند. اتاق‌های این هتل از نظر طراحی بسیار متنوع هستند.

بیشتر بخوانید : معرفی پنج رستوران لوکس در امارات
 
هتل برج عرب
این هتل یکی از اقامتگاه‌ها و در عین حال یکی از نمادهای شهر دبی به شمار می‌رود و در سال 1999 میلادی ساخته شد. ارتفاع این مکان برابر با 320 متر است و از سنگ‌های مرمر بسیار زیبا و گران قیمت در ساخت این هتل استفاده شده است که تنوع این سنگ‌ها به بیش از 20 نوع می‌رسد که تمام آنها جذابیت‌های ویژه‌ای به این هتل و برج بسیار زیبا ارائه کرده‌اند. 

بیشتر بخوانید : کلاب ها و تفریحات شبانه در امارات

هتل پارامونت 
هتل پارامونت در خیابان شیخ زائد قرار دارد و یکی از لوکس‌ترین نمونه از هتل‌هایی است که می‌توانید در دبی بیابید. این هتل دارای یک استخر بر روی پشت بام با ویوی زیبا و جاودانه است که وجود این استخر باعث جذابیت هر چه بیشتر این مکان شده است. 
هتل آدرس بولوارد دبی 
این هتل یکی از بلندترین برج‌ها در دبی محسوب می‌شود. این آسمان خراش دارای 72 طبقه است. یک سالن اسپای خیلی مجهز و بزرگ نیز در این هتل وجود دارد که مکانی برای افرادی است که به رفاه حال خود اهمیت می‌دهند و می‌توانند از امکانات خوبی که در این سالن اسپا وجود دارد به خوبی بهره‌مند شوند. 
 
بیشتر بخوانید : معروف‌ترین مکان‌های دیدنی در امارات

جمع بندی 
افرادی که به امارات سفر می‌کنند بیشتر اوقات به دبی می‌روند تا از این شهر مدرن دیدن کنند. این اشخاص می‌توانند یکی از هتل‌های برتر در این شهر را برای اقامت خود انتخاب کنند. باید بدانید که اغلب هتل‌های موجود در شهر دبی کاملاً مدرن هستند و دارای امکانات ویژه‌ای از قبیل باشگاه‌های ورزشی، استخر، سالن‌های اسپا، رستوران‌های لوکس، کافی شاپ‌های زیبا و غیره هستند. 





ارسال دیدگاه