پنج مدرسه برتر خاورمیانه در امارات

پنج مدرسه برتر خاورمیانه در امارات ؛ کدام مدرسه را برای آینده بهتر بچه ام انتخاب کنم؟

پنج مدرسه برتر خاورمیانه در امارات

مدرسه‌هایی که در امارات وجود دارند در دسته برترین مدارس خاورمیانه قرار گرفته‌اند و بسیار شناخته شده و معروف هستند. در این صفحه به معرفی پنج مدرسه برتر در این کشور اقدام می‌کنیم. در صورتی که قصد ادامه تحصیل در امارات را دارید می‌توانید یکی از این مدرسه‌های معتبر و برتر در خاورمیانه را برای تحصیل انتخاب کنید. 
 
American School Of Dubai 


مدرسه آمریکایی در دبی یکی از بهترین و بزرگ‌ترین مدارسی است که در خاورمیانه تأسیس شده است. این مکان آموزشی در سال 1966 میلادی در دبی تأسیس شد و بیشتر از 70 ملیت از سراسر جهان در این مدرسه ثبت نام کرده‌اند. اساتید بسیار خوب و حرفه‌ای که مسلط به زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی هستند که در این مکان مشغول به کار و تدریس هستند. انجمن آموزشی ایالات متحده آمریکا کیفیت آموزش در این مدرسه را تایید کرده است. مدرکی که از این مکان به شما ارائه می‌شود، در سراسر جهان و در کشورهای مختلف معتبر است. 100 کلاس درس، دو کتابخانه، یک سالن ورزشی بزرگ و امکانات دیگری در این مکان آموزشی وجود دارند. 

مدرسه کمبریج اینترنشنال 

این مدرسه جزو مکان‌های آموزشی بین‌المللی در خاورمیانه به شمار می‌رود. مکان مورد نظر در سال 1983 برای مهاجرانی که قصد تحصیل در امارات را دارند در شهر دبی تأسیس شد. 56 ملیت مختلف در این مکان تحصیل می‌کنند. مساحت این مدرسه برابر با 200 هزار متر مربع است و امکانات آموزشی و ورزشی مختلفی در این مکان وجود دارند که مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار گرفته‌اند. 

بیشتر بخوانید : زندگی در امارات

مدرسه کلاریون در دبی 

مدرسه کلاریون دبی یک مدرسه آمریکایی در این شهر است که جزو شناخته شده‌ترین مکان‌هایی است که در امارات وجود دارند. این مدرسه در سال 2016 در این شهر ساخته شد. مدرسه کلاریون دبی از برنامه‌های درسی و آموزشی آمریکا تبعیت می‌کند. فضای بیرونی و داخلی این مدرسه خیلی زیبا است و توسط بهترین کارشناس‌ها طراحی شده است. 

مدرسه دیره دبی 

مدرسه دیره که در دبی قرار گرفته است یک مکان آموزشی مناسب برای مهاجران است و جزو مدارس بین‌المللی است. تیم آموزشی این مدرسه در تدریس و آموزش تبحر خاصی دارد و متشکل از 182 نفر استاد و متخصص و 47 نفر دستیار آموزشی است. مساحت این مکان برابر با 80 هزار متر مربع است. 

مدرسه جمز دبی 

مدرسه جمز نیز یکی از مکان‌های آموزشی است که زیر نظر آموزش و پرورش آمریکا کار می‌کند و با برنامه‌های درسی آمریکا پیش می‌رود. این مکان آموزشی یک ساختمان 4 طبقه است که دانش آموزان از کلاس اول تا دوازدهم می‌توانند در این مدرسه تحصیلات خود را به پیش برند. چند آزمایشگاه حرفه‌ای و پیشرفته علمی نیز در این مدرسه وجود دارد. 

بیشتر بخوانید:  آیا برای سفر به امارات نیاز به آشنایی به زبان عربی هست ؟
 
جمع بندی 

توجه داشته باشید که تحصیل یکی از مسائل بسیار مهم است که در زندگی هر کسی جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص می‌دهد. بهتر است که به تحصیل در مدارس مهم و برتر اقدام کنید تا بتوانید به درجه‌های عالی علمی دست پیدا کنید. اگر قصد دارید که در مدارس خارجی تحصیل کنید، می‌توانید مکان‌های آموزشی برتر و بین‌المللی موجود در امارات را برای انجام این کار برگزینید. 





ارسال دیدگاه