پنج جاذبه طبیعی در امارات

پنج جاذبه طبیعی در امارات ؛ طبیعت بکر دبی چه شکلیه؟

پنج جاذبه طبیعی در امارات

هر کشوری دارای جاذبه‌های طبیعی بسیار زیبا و دیدنی است. امارات هم به نوبه خود یک کشور زیبا است که دارای چندین جاذبه طبیعی است که توریست‌ها با وارد شدن به این منطقه می‌توانند از این مکان‌ها دیدن کنند. این مکان‌های دیدنی کاملاً شناخته شده و پرطرفدار هستند. شما به عنوان یک توریست بهتر است که با این مکان‌ها آشنا شوید. 

ساحل کایت دبی 

ساحل کایت دبی یکی از جاذبه‌های دیدنی این شهر به شمار می‌رود که در امتداد ساحل زیبای جمیرا قرار گرفته است. مساحت این مکان برابر با 14 کیلومتر مربع است و یک مکان تفریحی برای مردم محسوب می‌شود. این مکان پوشیده از ماسه‌های سفید رنگ است و یک منطقه بکر برای گردشگرانی است که قصد دارند کایت‌های زیبا و رنگارنگ که در اسمان به پرواز در می‌آیند را مشاهده کنند. در این ساحل چند رستوران و اغذیه فروشی هم وجود دارد که مواد خوراکی و نوشیدنی‌های بی نظیری را در اختیار مردم قرار می‌دهند. 

پارک آبی آکواونچر در دبی 

پارک آبی دبی که آکواونچر نام دارد یک مکان تفریحی و دیدنی در این منطقه از خاورمیانه محسوب می‌شود. این پارک دارای سرگرمی‌ها و تفریحات آبی است. یک جزیره جذاب در دبی وجود دارد که آتلانتیس نامیده شده است. این پارک آکواونچر آبی در این جزیره طراحی و ساخته شده و یک مکان سرگرم کننده برای مردم در هر گروه سنی به شمار می‌رود. بیشتر از 100 عدد سرسره آبی در این پارک بی نظیر و هیجان آور وجود دارد. 

نهر دبی کریک 

نهر دبی کریک از وسط شهر دبی عبور می‌کند و می‌تواند دو شهر دیره و بور را به هم وصل کند. این نهر جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد و از میان کوچه پس کوچه‌های دبی می‌گذرد. مسافران و گردشگران می‌توانند با قایق‌های زیبا از این نهر جذاب و دیدنی گذر کنند. 

باغ میراکل 

باغ میراکل هم یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی امارات است که در شهر دبی قرار دارد. گل‌های بسیار زیبا و رنگارنگی را می‌توانید در این مکان مشاهده کنید. این باغ بسیار رؤیایی و آرام بخش است. مساحت این باغ برابر با 72000 کیلومتر مربع است. اگر به طبیعت علاقه‌مند هستید می‌توانید به دیدن این باغ در دبی بروید. 

پیشنهاد : شما میتوانید با تهیه یلیط تور باغ گلها دبی از سایت مهردادگردی زیبایی های بی نظیر در دل کویر لذت ببرید . 

جزایر نخل 

یک سری مجموعه جزایر در دبی به صورت بسیار خارق‌العاده‌ای ساخته شده‌اند که جزایر نخل نام گرفته‌اند و در خلیج دبی قرار دارند. بخش‌های مختلفی از این مجموعه جزیره‌ها عبارت از جزایر نخل جمیره، جابل علی، دیره و جزایر نخل جهان هستند که زیبایی خاص خودشان را دارند و می‌توانند از قبیل مکان‌های دیدنی دبی محسوب شوند. این منطقه نیز یک مکان سیاحتی معروف در امارات است.  

پیشنهاد : شما میتوانید با تهیه بلیط تور پالم ویو دبی از سایت مهردادگردی زیبایی های این جزیره نخل ها را از نزدیک ببینید و لحظات خوشی را تجربه نمایید.

جمع بندی 

اگر قصد دارید که تعطیلات خود را در امارات سپری کنید قبل از هر چیز لازم است که با مکان‌های دیدنی در این کشور آشنا شوید. دبی یک شهر بزرگ در امارات است که دارای مکان‌های تفریحی و سیاحتی فراوانی است و شما با ورود به امارات می‌توانید در دبی سکونت کنید و به این صورت از جاذبه‌های تفریحی در این شهر دیدن کنید و از سفر و تعطیلات خود نهایت لذت را ببرید. 





ارسال دیدگاه