وضعیت کار در قبرس شمالی برای ایرانیان

آیا در قبرس شمالی کار میتونم پیدا کنم؟وضعیت کار در قبرس شمالی برای ایرانیان

افراد زیادی در کشور ما زندگی می‌کنند که بیکار هستند و یا در جستجوی کار بهتر برای کسب درآمد بیشتر هستند. این اشخاص می‌توانند به قبرس شمالی مهاجرت کنند و در این کشور کار کنند تا بتوانند امورات زندگی خود از نظر اقتصادی را به خوبی بگذرانند. اوضاع کار در این جزیره بسیار عالی است و ایرانیان زیادی به قبرس شمالی برای کار مهاجرت می‌کنند. 

بیشتر بخوانید : آشنایی با قبرس شمالی

وضعیت کار در قبرس شمالی 

باید بدانید که نرخ بیکاری در جزیره قبرس شمالی بسیار پایین است و برابر با 2 درصد است. حتی کار برای اتباع خارجی نیز در این منطقه وجود دارد. به همین خاطر بسیاری از کسانی که در کشور خودشان بیکار هستند به این منطقه مهاجرت می‌کنند. در میان این افراد ایرانی‌های زیادی هم حضور دارند که می‌توانند در قبرس شمالی کار مورد علاقه خودشان را پیدا کنند. به همین خاطر باید بگوییم که اوضاع شغل در قبرس شمالی برای ایرانیان خیلی خوب است. همچنین اگر ایرانیان به زبان ترکی یا انگلیسی مسلط باشند و یک حرفه نیز بلد باشند، به راحتی می‌توانند در این کشور صاحب شغل شوند. 

دلیل وضعیت خوب کار برای ایرانیان در قبرس 

وضعیت شغلی برای ایرانیان در قبرس شمالی خیلی خوب است و این موضوع به چند دلیل بستگی دارد: 
1-    دریافت ویزا برای قبرس شمالی خیلی راحت است و ایرانیان می‌توانند به آسانی به اخذ ویزای این کشور از طریق کار اقدام کنند. 
2-    ایرانیان می‌توانند کار مورد علاقه خود را بر اساس رشته مورد نظر خود در قبرس شمالی پیدا کنند. 
3-    توجه داشته باشید که کارهای فنی در قبرس شمالی متقاضیان زیادی دارند. از این رو ایرانی‌ها می‌توانند مهارت‌های لازم را در ایران دریافت کنند و توانایی‌های خود را بالا برند تا بتوانند در جزیره قبرس شمالی در شغل‌های فنی مشغول به کار شوند. 

میزان حقوق در قبرس شمالی 

میزان حقوق در قبرس شمالی برای مشاغل گوناگون با یکدیگر تفاوت دارد. این حقوق بر اساس نوع کار و سختی و راحتی آن و حتی با توجه به ساعت‌های کاری مشخص می‌شود. اما اگر بخواهیم به طور کلی در این باره صحبت کنیم باید بگوییم که حقوق دریافتی کارگران در رشته‌های مختلف شغلی در این منطقه بسیار خوب است. به همین خاطر هم بسیاری از مردم از کشورهای مختلف و حتی از ایران به این جزیره قبرس شمالی برای کار مهاجرت می‌کنند. 

مشاغل مختلف در قبرس شمالی 

شما به عنوان فردی که در جستجوی کار است می‌توانید به اداره کاریابی در قبرس شمالی مراجعه کنید. از این طریق می‌توانید شغل‌های دلخواه خود که با رشته تحصیلی و فنی شما مطابقت دارد را پیدا کنید. برخی از مشاغلی که در این کشور بازار خوبی دارند به شرح زیر هستند: 
-    پزشکی 
-    پرستاری 
-    ساختمان سازی و عمران 
-    مکانیک خودرو 
-    طراحی لباس 
-    برق صنعتی 
-    معماری 
-    نقشه کشی 
 
جمع بندی 

همان‌طور که مستحضر شدید وضعیت کار در قبرس شمالی برای ایرانیان خیلی خوب است. اگر شما در ایران مهارت‌های فنی مختلفی را فرا گیرید، خیلی راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید در قبرس شمالی مشغول به کار شوید. به همین خاطر قبل از مهاجرت به این جزیره بهتر است که در وهله اول به بررسی مهارت‌ها و توانایی‌های خود اقدام کنید و به عنوان یک فرد متخصص به قبرس شمالی برای کار عزیمت کنید. 





ارسال دیدگاه