ورود به استادیوم های ترکیه

آمورش خرید کارت هواداری برای ورود به ورزشگاه های ترکیه

ورود به استادیوم های ترکیه ؛ افراد زیادی هستند که در ترکیه زندگی می‌کنند و از قبیل طرفدارهای تیم‌های ورزشی این کشور هستند. این افراد اگر برای دیدن بازی‌های مربوط به تیم‌های مورد علاقه خود به ورزشگاه‌ها مراجعه می‌کنند، می‌توانند از طریق کارت مخصوص طرفداری این کار را انجام دهند. به این صورت خیلی راحت‌تر می‌توانند به خرید بلیط‌ها اقدام کنند و در اسرع وقت این بلیط‌ها را رزرو کنند.

منظور از کارت طرفداری چیست؟

کسی که قصد وارد شدن به ورزشگاه‌های ترکیه را داشته باشد باید از طریق سایت زیر یک کارت طرفداری یا هواداری را دریافت کند. کارت طرفداری به این معنی است که کسی که قصد دارد عضو سایت شود به طور دقیق مشخص می‌کند که طرفدار کدام تیم ورزشی است. به‌عنوان‌مثال تعیین می‌کند که من طرفدار عضو بشیکتاش یا طرفدار هر تیمی در هر کدام از شهرهای موجود در کشور ترکیه هستم.

چگونگی ثبت نام برای دریافت کارت طرفداری

افرادی که طرفدار تیم‌های ورزشی هستند باید از طریق لینک پایین وارد سایت شوند و مشخصات فردی خود را به دقت قید کنند. به واسطه این مشخصه‌ها است که استادیوم به آنها کارت طرفداری را اعطا می‌کند. یک آدرس دقیق را نیز باید در فرم مربوطه قید کنند تا کارت طرفداری آنها به این آدرس ارسال شود. این افراد می‌توانند به جای آدرس منزل خود یکی از استادیوم‌ها را در نظر بگیرند تا کارت آنها به این آدرس ارسال شود.
به‌عنوان‌مثال قید می‌کنند که من در استانبول زندگی می‌کنم و استادیوم بشیکتاش را انتخاب می‌کنم. لطفاً کارت من بعد از آماده شدن از طریق مأمور پست به باجه استادیوم بشیکتاش تحویل داده شود تا من کارت خود را از طریق این استادیوم دریافت کنم. لازم به ذکر است که تمام ایرانی‌هایی که دارای پاسپورت ایرانی و یا دارای کارت اقامت ترکیه هستند نیز به راحتی می‌توانند در خواست کارت هواداری را به ثبت برسانند.

موارد مهم در رابطه با کارت هواداری

اگر قصد دریافت کارت هواداری را دارید بهتر است که نکته‌های زیر را به دقت مورد بررسی و مطالعه قرار دهید:
1- هزینه دریافت این کارت چیزی در حدود 100 الی 150 لیر است.
2- باید بگوییم که این کارت به مدت 1 سال اعتبار دارد. بعد از 1 سال باید این کارت را به طور مجدد تمدید کنید تا قابل استفاده مجدد باشد.
3- در صورتی که افراد مشخصه‌های خودشان را به دقت در سایت قرار دهند و اطلاعات دقیقی را در فرم‌های مربوطه قید کنند بدون هیچ دردسری می‌توانند اقدام به ثبت نام برای دریافت این کارت هواداری ترکیه کنند و کارت هواداری خود را نیز به سرعت تحویل بگیرند.
4- بعد از تحویل کارت هواداری استادیوم‌های ترکیه است که این افراد می‌توانند از طریق اپلیکیشن passolig وارد اکانت مخصوص به خودشان شوند و می‌توانند تیم ورزشی محبوب خودشان را پیدا کنند.

جمع بندی

در نهایت افراد خریدار می‌توانند از طریق اپلیکیشن passolig به خرید بلیط‌های دلخواه خود که مربوط به بازی‌های تیم‌های ورزشی محبوب آنها هستند اقدام کنند. بلیط این افراد از طریق همین اپلیکیشن بر روی گوشی‌های همراه این افراد خریدار نمایش داده می‌شوند. در نتیجه آنها با استفاده از این بلیط‌ها می‌توانند وارد استادیوم مورد نظر خود شوند و از بازی‌های مورد نظر خود دیدن کنند.
 





ارسال دیدگاه