همه چیز در مورد استانبول کارت

همه چیز در مورد استانبول کارت

توجه داشته باشید که هر کشوری برای این که رفاه حال مردم خود را فراهم کند دست به یک سری از اقدامات ویژه می‌زند. استانبول کارت نیز در کشور ترکیه و در شهر استانبول کارایی بخصوصی دارد. مردم می‌توانند از مزیت‌ها و ویژگی‌های خوبی که این کارت دارد بهره‌مند شوند. در این صفحه این مزیت‌ها را بیان می‌کنیم.
 
استانبول کارت چیست؟

استانبول کارت را می‌توانید برای استفاده از وسیله‌های حمل و نقل عمومی از قبیل اتوبوس، مترو، کشتی و غیره مورد استفاده قرار دهید. شما برای این که هزینه‌های حمل و نقل عمومی را پرداخت کنید باید همیشه این کارت را شارژ کنید. به این صورت می‌توانید این هزینه‌ها را با استفاده از کارت مورد نظر در شهر استانبول پرداخت کنید.

مزیت‌های استانبول کارت

استانبول کارت دارای مزیت‌های ویژه‌ای است. از این رو مورد توجه بسیاری از مردم قرار می‌گیرد. بسیاری از مردم که در شهر بزرگ استانبول زندگی می‌کنند این کارت را برای استفاده از وسیله‌های نقلیه عمومی تهیه کنند. برخی از مزیت‌های مربوط به این کارت را در این صفحه عنوان می‌کنیم:

کاهش هزینه‌ها

در صورتی که شما از وسیله‌های نقلیه عمومی در شهر استانبول استفاده می‌کنید اگر برای پرداخت هزینه‌ها از استانبول کارت استفاده کنید می‌توانید این هزینه‌ها را کاهش دهید. اگر بخواهید این هزینه‌ها را به صورت نقدی پرداخت کنید در واقع باید مبلغ مورد نظر خود را دو برابر پرداخت کنید و این موضوع برای شما به صرفه نیست.

استفاده از ارزان‌ترین وسیله نقلیه

توجه داشته باشید که با استفاده از استانبول کارت می‌توانید از وسیله‌های نقلیه بسیار ارزان با توجه به میل خود استفاده کنید.

رفاه و راحتی

با استفاده از این کارت دیگر نیازی نیست که هر زمان که قصد استفاده از وسیله‌های نقلیه عمومی را دارید به خرید بلیط اقدام کنید و می‌توانید از همین کارت به پرداخت هزینه‌ها بپردازید و این کار رفت و آمد شما را آسان‌تر می‌کند.

از کجا می‌توانیم استانبول کارت را خریداری کنیم؟

شما می‌توانید استانبول کارت را در ایستگاه‌های مترو، اسکله و ایستگاه‌های اتوبوس خریداری کنید. در واقع تهیه این کارت خیلی راحت است و شما با مراجعه به یکی از این ایستگاه‌ها می‌توانید با ارائه مبلغ مورد نظر به متصدی فروش به تهیه کارت مورد نیاز خود اقدام کنید.

قیمت استانبول کارت

توجه داشته باشید که اگر قصد خرید استانبول کارت را دارید برای تهیه کارت اصلی باید یک مبلغ مشخصی را پرداخت کنید. سپس نیاز است که کارت خود را شارژ کنید. برای شارژ کردن کارت خود می‌توانید هر مبلغی که مدنظر دارید را انتخاب کنید و این موضوع بستگی به بودجه شما عزیزان دارد.
 
جمع بندی

به طور کلی استانبول کارت یکی از ابزارهایی است که اگر به استانبول سفر می‌کنید به آن نیاز پیدا خواهید کرد. زیرا در این شهر مجبور هستید که به دلیل گران بودن قیمت تاکسی از وسیله‌های عمومی از قبیل اتوبوس و تراموا و غیره استفاده کنید که هزینه‌های شما به این ترتیب کاهش پیدا کند. به همین دلیل است که می‌توانید از این کارت استفاده‌های مطلوبی در این شهر داشته باشید. ممنون از شما دوستان گرامی که تا انتهای مقاله همراهمان بودید، جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به پیج Mehrdadgardi مراجعه کنید.  





ارسال دیدگاه