معروف‌ترین مکان‌های دیدنی در امارات

معروف‌ترین مکان‌های دیدنی در امارات ؛ در زمان کم در دبی کجاها را برم ببینم؟

معروف‌ترین مکان‌های دیدنی در امارات

اگر به عنوان یک توریست وارد امارات می‌شوید بهتر است که قبل از هر چیز در رابطه با مکان‌های دیدنی در این کشور تحقیق کنید. سپس با ورود به امارات به این منطقه‌ها بروید و از جاذبه‌های دیدنی در این منطقه بهره برید. مکان‌های بسیار جذاب و خارق‌العاده‌ای در این منطقه زیبا وجود دارند که دیدن آنها خالی از لطف نیست. 

 
برج خلیفه در دبی 

برج خلیفه که در شهر دبی قرار دارد یکی از مکان‌های دیدنی امارات محسوب می‌شود. این ساختمان دارای 124 طبقه است و زمانی که در طبقه‌های مختلف این برج بایستید می‌توانید چشم انداز فوق العاده و بسیار شگفت انگیزی از شهر دبی را مشاهده کنید. این برج در سال 2010 ساخته شد. این ساختمان از 360 درجه دارای چشم انداز بسیار زیبا و وصف ناپذیر است. 

برج العرب 

یکی از ساختمان‌های بسیار مرتفع دیگر که در دبی واقع شده است و مانند برج خلیفه دارای شهرت جهانی است برج العرب نام دارد. طراحی این برج و هتل شیک و بسیار لوکس آن برگرفته از بادبان کشتی است و این ساختمان توسط برترین افراد کارشناس و متخصص طراحی و ساخته شده است. این هتل رویایی جزو هتل‌های 7 ستاره در جهان به شمار می‌رود و هزینه اقامت در این ساختمان خیلی گران است. 

جزیره نخل جمیرا 

این جزیره از لحاظ ظاهر شبیه نخل است و یکی از مکان‌های زیبا و دریایی دبی به شمار می‌رود. اگر قصد دیدن این جزیره را دارید باید از روی تعدادی پل تردد کنید. زیرا این جزیره به واسطه چند پل زیبا و بزرگ به ساحل دبی متصل می‌شود. پارک آبی، اسکی روی یخ، باغ وحش از قبیل امکاناتی هستند که در این جزیره وجود دارند. 

پیشنهاد : شما میتوانید با تهیه بلیط تور پالم ویو دبی از سایت مهردادگردی زیبایی های این جزیره را از نزدیک ببینید و لحظات شگفت انگیزی را تجربه نمایید.

نهر دبی 

با ورود به امارات از دیدن نهر دبی غافل نشوید. این مکان زیبا جای خوبی برای قایق سواری است. با قایق سواری در این نهر می‌توانید از کوچه‌های اطراف آن که شما را به سال 1960 می‌برد عبور کنید. این نهر یک فضای بسیار آرام بخش و رویایی دارد. بازارهای محلی زیبا و کوچک نیز در کنار این نهر وجود دارند که مکان خوبی برای خرید سوغاتی محسوب می‌شوند. 

آب نماهای زیبا و دیدنی دبی 

آب نماهای دبی با رقص نور همراه هستند. این آب نماها بسیار زیبا و رنگارنگ هستند و با طرح‌های جذاب و بسیار خاصی طراحی و ساخته شده‌اند. مکان دقیق این آب نماها روبه‌روی برج خلیفه است. پس از دیدن از برج خلیفه می‌توانید به تماشای این مکان اقدام کنید. 25 رنگ مختلف در تولید این آب نماها به کار رفته‌اند که باعث زیبایی دو چندان آنها شده‌اند. این مکان یکی از جاهای دیدنی و بسیار مدرن در شهر دبی و در کشور امارات است. 
 
جمع بندی 

برای این که نسبت به جاذبه‌های دبی اطلاعات خوبی را دریافت کنید بهتر است که با تور لیدر خود مشورت کنید. تور لیدر شما می‌تواند اطلاعات درست و جامعی را در رابطه با این مکان‌های تفریحی و بسیار جذاب به شما ارائه دهد تا در این صورت بتوانید از سفر خود به شهر دبی لذت ببرید و از منطقه‌های جذاب دبی نیز دیدن کنید. 





ارسال دیدگاه