طبیعت‌های بکر نزدیک به استانبول

برای رفتن در دل طبیعت نزدیک استانبول کجا برم ؟چه جاهای بکری نزدیک استانبول میتونم پیدا کنم؟

اگر به نیت سفر یا برای تعطیلات آخر هفته دنبال جایی می‌گردید که نزدیک استانبول باشد و دارای طبیعت زیبا و بکر و دریاچه باشد، با ما در این مقاله همراه باشید تا چند مورد از این مکان‌ها را به شما معرفی کنیم. این مکان‌ها دارای جنگل، رودخانه و فضای مناسب کمپ هستند. معروف‌ترین این لوکیشن‌ها Sapanca ساپانجا است که به دلیل استقبال زیاد توریست‌ها خصوصاً توریست‌های عرب معروف شده است. بقیه لوکیشن‌ها و مکان‌های معروف با طبیعت بکر عبارت‌اند از:
 
طبیعت‌های بکر نزدیک به استانبول

اگر قصد شرکت در تور ساپانجا را دارید میتوانید از سایت مهردادگردی اقدام کنید.

Yuvacik یو واجیک
یوواجیک که یکی از محبوب ترین مسیرهای مسافرتی چند روز اخیر است، به یکی از مقاصد رفت و آمد گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شده است. 
با قدم گذاشتن در آخرین ماه پاییز، می توان مسیرهای مسافرتی ایجاد کرد که بتوان از هیاهوی شهر دور شد. Kocaeli که به دلیل نزدیکی به استانبول شناخته شده است، گزینه ای عالی برای سفرهای یک روزه یا چند روزه است. Yuvacık یکی از اولین مکان هایی است که با نام کوجایلی به ذهن می رسد که با مناظر خود که قاب عکس ها را تزیین می کند، طبیعت سرسبز و منابع غنی آبی توجه را به خود جلب می کند. می توان لحظات خوشی را در کوجالی یوواجیک سپری کرد که با فضای آرام خود هر فصل میزبان هزاران دوستدار طبیعت است.
 
طبیعت‌های بکر نزدیک به استانبول
Şile شیله
شیله شهری دوست داشتنی در کرانه دریای سیاه و 50 کیلومتری اوسکودار است. مشهور بودن این شهر به واسطه سواحل پهناورش است که بخشی از آن به بزرگراه و بخشی دیگر به راهی باریک و پر پیچ و خم  به درون جنگل منتهی می شود. 
بندر ماهیگیری کوچک، خرابه های یک قلعه ژنُوایی و فانوس دریایی این منطقه ارزش دیدن را دارند. در سمت غرب این دهکده سواحل پیوسته و در سمت شرق یک سری خلیج شنی کوچک قرار دارند. این دهکده در ماه های فصل تابستان کاملاً شلوغ و سر زنده است و امکان اقامت در هتل ها و پانسیون های فراوان دهکده وجود دارد.
Ağva آعوا
یکی از مناطق پرجمعیت ساحلی در کرانه دریای سیاه است که بین دو رودخانه یشیلچای Yeşilçay (در شرق) و گوکسو Göksu (در غرب) قرار گرفته و جزو مقاصد تفریحی منطقه شیله به شمار می آید. نژادهای مختلفی در این منطقه تاریخی ساکن شدند از مردم ترکمن در دوران عثمانی تا یونانیان و ترک های یونانی همگی ساکن این منطقه بودند.

بیشتر بخوانید : توصیه یک جهانگرد در سفر به ترکیه
 
Kıyıköy کی کوی
منطقه کیرکلارلی در ساحل دریای سیاه تراکیه واقع شده است و مکانی منحصر به فرد است که طبیعت و تاریخ در آن همزیستی دارند. کی کوی که در ساحل دریای سیاه استانبول واقع شده است، با طبیعت سرسبز، منظره فوق العاده دریا و سکوت، منتظر بازدیدکنندگان ارزشمند خود است. معماری طبیعی بکر فرصتی را برای دوستداران طبیعت و خانواده ها فراهم می کند تا اوقات خوبی را سپری کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این لوکیشن‌ها می‌توانید در گوگل مپ سرچ کنید و با توجه به فاصله ان ها با خودتان، مکان موردنظر خود را انتخاب کنید.





ارسال دیدگاه