تور پالم ویو دبی (ٍقیمت و خرید بلیط)

پالم ویو دبی، یکی از شاهکارهای معماری و گردشگری دبی، به عنوان بزرگترین جزیره ساخته‌شده توسط انسان در جهان شناخته می‌شود.

شکل گیری این جزیره مانند درخت خرما به ویژگی‌های بسیار زیبا و منحصربه‌فرد این منطقه افزوده است. هر یک از 16 شاخه این نخل دارای هتل‌های مجلل، ویلاهای زیبا، بوتیک‌ها و مراکز خرید سطح بالا و سواحل بکر و دلنشین هستند.
تا به حال، تماشای مناظر هوایی این جزیره تنها با استفاده از هلیکوپتر سواری یا اسکای دایو امکان‌پذیر بود. اما با افتتاح "The View"، تماشای نمای هوایی این آثار زیبا به یکی از جاذبه‌های محبوب دبی تبدیل شده است. The View یک تراس مشاهده در طبقه 52 برج نخل است و در کنار مرکز خرید نخیل واقع شده است.


تور پالم ویو دبی (ٍقیمت و خرید بلیط)
 
قوانین و مقرارت برنامه:
- در صورت کنسل شدن تورها یا بلیط‌ها پس از رزرو، 100% هزینه اعمال می‌شود.
- کودکان زیر 4 سال به عنوان نوزاد در نظر گرفته شده و ورود رایگان خواهد بود.
- حضور با پاسپورت یا شناسه امارات الزامی است.
- ورود کودکان فقط در ماه مبارک رمضان رایگان خواهد بود.
- برای خدمات نیمه استفاده شده هیچ مبلغی بازپرداخت نمی‌شود.
- اگر مهمان در زمان شروع ذکر شده در برنامه تور حضور نیافت، ارائه دهنده خدمات حق 100% هزینه عدم نمایش را دریافت می‌کند.
- در صورتی که هر یک از اجزای یک جاذبه به دلایل فنی یا شرایط آب و هوایی غیرفعال شود، ارائه دهنده خدمات هیچ مسئولیتی ندارد.

شما میتوانید جهت خرید تور پالم ویو دبی به وبسایت مهردادگردی مراجعه کنید.

قیمت بلیط:
- 100 درهم برای  روزهای پیک
- 150 درهم برای روزهای غیر پیک

ویژگی‌ها
1. هتل‌ها و ویلای لوکس:
   هر یک از 16 شاخه‌ی نخل جمیرا دارای هتل‌های مجلل، ویلاهای زیبا و بوتیک‌های لوکس می‌باشند. این اماکن اقامتی از طراحی مدرن و تجهیزات رفاهی برخوردار هستند.

2. مراکز خرید و تفریح:
   هر شاخه دارای مراکز خرید سطح بالا و فضاهای تفریحی است که به بازدیدکنندگان امکان خرید و سرگرمی با کیفیت را فراهم می‌کند.

3. ساحل‌های بکر:
   سواحل نخل جمیرا با شن‌های نرم و دریای آرام، محلی مناسب برای استراحت و تفریح است.

4. The View:
   The View یک تراس مشاهده در طبقه 52 برج نخل است که امکان تماشای نمای هوایی جزیره نخل جمیرا را ارائه می‌دهد. این تراس در کنار مرکز خرید نخیل واقع شده است.

فعالیت‌ها:
- گشت و گذار در مراکز خرید و بوتیک‌ها
- استراحت در ساحل‌های زیبا
- اقامت در هتل‌ها و ویلای لوکس
- تجربه مناظرهای هوایی از The View

دسترسی و ترانسفر:
برای رسیدن از برج خلیفه به جزیره نخل جمیرا در دبی، شما می‌توانید از چندین روش حمل‌ونقل عمومی یا خصوصی استفاده کنید. در زیر، چندین گزینه برای رفتن از برج خلیفه به نخل جمیرا ذکر شده است:

1. تاکسی:
   ایستگاه‌های تاکسی در نزدیکی برج خلیفه موجودند. شما می‌توانید یک تاکسی بگیرید و آدرس جزیره نخل را به راننده بدهید. این گزینه ممکن است سریع‌ترین و راحت‌ترین راه باشد.

2. مترو:
   متروی دبی یکی از ارتباطات حمل‌ونقل عمومی موثر است. از ایستگاه برج خلیفه به سمت ایستگاهات متروی دیگر حرکت کنید. سپس از ایستگاهات متروی دیگر یا اتوبوس‌های محلی به سمت جزیره نخل حرکت کنید.

3. اتوبوس شهری:
   خطوط اتوبوس شهری در دبی وجود دارند که ممکن است به جزیره نخل منتقلتاند. اطلاعات بیشتر را از ایستگاهات اتوبوس محلی یا اپلیکیشن‌های حمل‌ونقل عمومی دریافت کنید.

4. خودرو شخصی:
   اگر خودروی شخصی یا اجاره‌ای دارید، می‌توانید از GPS و نقشه‌های موجود برای رسیدن به جزیره نخل استفاده کنید. به یاد داشته باشید که مسافت و مسیر را قبل از حرکت بررسی کنید.

پیشنهاد : حمل و نقل در امارات : گشت و گذاری سریع و لوکس

5. تورهای تفریحی:
   تورهای تفریحی در دبی معمولاً ارائه دهنده تورهایی به جزیره نخل هستند. این تورها ممکن است شامل ترانسفر و راهنمایی باشند که شما را به راحتی به مقصد مورد نظر می‌رسانند.شما میتوانید برای تهیه این تور از سایت مهردادگردی استفاده بفرمایید.
 





ارسال دیدگاه