بیمارستان ایرانی در استانبول

در استانبول کجا برم دکتر که زبان من را متوجه بشن و بیماریم را کامل بتونم توضیح بدم ؟

بیمارستان ایرانی در استانبول ، کلینیک الیتیوم در چند طبقه مجزا طراحی و ساخته شده و به عنوان بهترین بیمارستان در استانبول معرفی می‌شود که در تمام ساعات شبانه روز در دسترس بیماران است و خدمات خود را با بهترین تکنولوژی ارائه می‌کند.

بیمارستان ایرانی در استانبول
 
پزشکان ایرانی فارسی زبان در برخی از بخش‌های این کلینیک فعالیت دارند. پرستاران در خود بیمارستان خدماتشان را ارائه می‌دهند و به منزل فرستاده نمی‌شوند. حضور مترجم در کلینیک باعث شده تا بیماران ایرانی شرایط مناسبی برای درمان داشته باشند و راحت‌تر با پزشکان ارتباط بگیرید.

بیشتر بخوانید :پنج اصطلاح سرماخوردگی به زبان ترکی که حتما باید بدانید

این بیمارستان خصوصی با کمترین هزینه خدمات خود را در اختیار ایرانیان ساکن استانبول قرار می‌دهد. قرارگرفتن کلینیک الیتیوم در مرکز این شهر زیبا دسترسی آن را برای ایرانیان آسان‌تر کرده است.

آدرس کلینیک الیتیوم روی گوگل مپ

پزشکان مجرب و کادر آموزش دیده بیمارستان تخصص‌های لازم را دارند و می‌توانند در اسرع وقت به بیماران رسیدگی کنند. برای دریافت خدمات نیازی به پرداخت هزینه بالا نیست؛ بلکه با کمترین هزینه می‌توانید سلامتی خود را بدست آورید. تمام بخش‌های بیمارستان مجهز به تکنولوژی روز هستند تا بیماران در بهترین شرایط درمانی قرار بگیرند. برای مراجعه به این کلینیک مجهز می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی هم استفاده کنید. بخش پذیرش بیمارستان در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی بیماران است و نیاز آنها را پاسخ می‌دهد.





ارسال دیدگاه