بلک فرایدی یا جمعه سیاه در ترکیه

آیا خرید در ترکیه در بلک فرایدی مناسب هست؟ آیا اصلا ترکیه بلک فرایدی داره ؟

بلک فرایدی یا جمعه سیاه در ترکیه  بهترین فرصت خرید در ترکیه است؛ زیرا در این زمان و مدت اکثر برندها داخل تخفیف می‌روند و شما می‌توانید کالای مدنظر خود را با قیمت خیلی بهتری تهیه کنید.
 
بلک فرایدی یا جمعه سیاه در ترکیه

تفاوت بلک فرایدی ترکیه و سایر کشورها

بلک فرایدی در ترکیه با سایر کشورها متفاوت است و تفاوت آن هم در این است که در ترکیه اکثرا برندهای لوازم‌آرایشی و پوشاک شامل تخفیف می‌شوند ولی در کشورهای دیگر وسایلی دیگری مانند لوازم برقی نیز تخفیف می‌خورند.

بیشتر بخوانید : پنج مرکز خرید لوکس در استانبول
 
تاریخ بلک فرایدی

24 نوامبر 2023، آخرین جمعه سیاه امسال است که به شمسی 3 آذر 1402 است. بهترین روز خرید با تخفیف زیاد همان روز بلک فرایدی است ام با این حال چند روز پس این تاریخ نیز این تخفیفات ادامه دارد ولی درصد تخفیف کمی کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل اگر قصد خرید دارید، پیشنهاد می‌کنیم که در همین روز خودتان را به مرکز خرید مناسبی برسانید. بهترین مرکز خریدی که می‌توانید از ان خریدتان را انجام دهید، مرکز خرید جواهیر نزدیک تکسیم و مرکز خریدهایی مثل مال اف استانبول هستند. البته بهتر از مراکز خرید بزرگ و اوت‌لت‌ها، خرید خود را انجام دهید.

خرید آنلاین در بلک فرایدی

اگر امکان خرید حضوری را ندارید، می‌توانید خرید خود را به صورت آنلاین در روز بلک فرایدی انجام دهید. در این روز اپلیکیشن برندها هم تخفیفات بسیار خوبی دارند. همچنین اگر هزینه سفر به استانبول برای خرید را ندارید و می‌خواهید با هزینه کمتر خرید خود را انجام دهید، سفر به شهر وان بهترین فرصت است. البته لازم به ذکر است که تجربه نشان داده که سیاست‌های بلک فرایدی در ترکیه اجازه نمی‌دهند که شما در این روز بهترین محصولات را با قیمت پایین خریداری کنید، بلکه می‌توانید محصولاتی که در انبار مانده‌اند را با تخفیف خوبی تهیه کنید.





ارسال دیدگاه