بزرگ‌ترین شهربازی ترکیه

شهربازی کجا بریم؟

بزرگ‌ترین شهربازی ترکیه 


مقدمه 

درست است که شهربازی‌های متعددی در کشور ترکیه وجود دارند که هر کدام از آنها دارای امکانات بسیار خوبی هستند اما شهربازی موی پارک یکی از برترین مکان‌ها است که دارای بهترین امکانات و تجهیزات بازی است. این مکان را می‌توانید از روی نقشه کشور ترکیه پیدا کنید و به عنوان یکی از مکان‌های بی نظیر و سرگرم کننده در اوقات فراغت خود انتخاب کنید. 
 

معرفی موی پارک 

موی پارک یک مکان سرپوشیده است که بزرگ‌ترین شهربازی‌های ترکیه محسوب می‌شود. این پارک در شهر زیبای استانبول واقع شده است. از این رو افرادی که به این شهر سفر می‌کنند می‌توانند به این پارک سرگرم کننده و وسیع مراجعه کنند. این شهربازی در داخل مرکز خرید در شهر بزرگ و جذاب استانبول قرار گرفته است. وسعت این شهر بازی خیلی بالا است. از این رو تجهیزات و وسیله‌های بازی سرگرم کننده‌ای را می‌توانید در این پارک مشاهده کنید. این شهربازی در دو طبقه در یک مکان تجاری در مرکز شهر استانبول قرار دارد. این شهربازی کیفیت بسیار منحصر به فردی دارد و با ویژگی‌های بارزی که دارد در شهر استانبول به چشم می‌خورد. 
 

ویژگی‌های شهربازی موی پارک 

موی پارک به عنوان برترین و وسیع‌ترین شهربازی ترکیه در بین مردم شناخته شده است. این پارک دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است که به قرار زیر هستند: 
1-    از وسیله‌های بازی به‌روز در این پارک استفاده می‌شود. 
2-    وسیله‌های بازی مختلفی که متناسب با تمام سنین هستند در این شهربازی دیده می‌شوند. از این رو هم بزرگسالان و هم کودکان و نوجوانان می‌توانند به این مکان سرگرم کننده در اوقات فراغت خودشان رجوع کنند. 
3-    این شهربازی دارای یک هتل شیک و بسیار بزرگ نیز برای سکونت شما عزیزان است. وسعت این هتل چیزی برابر با 750 متر مکعب است و اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک در این هتل طراحی شده‌اند. 
4-    کارمندان در شهربازی موی پارک بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق و در عین حال با ادب هستند. 
وسیله‌های بازی در موی پارک 
همان‌طور که می‌دانید وسیله‌های بازی مختلفی در موی پارک وجود دارند که بر اساس درخواست‌های مردم طراحی شده‌اند. این وسیله‌ها کاملاً استاندارد هستند. به همین خاطر امنیت زیادی دارند و شما می‌توانید با خیال راحت از این وسیله‌های سرگرمی موجود در شهربازی موی پارک استفاده کنید. ترن هوایی یکی از این نوع تجهیزات است که بر حسب استانداردهای ویژه طراحی و تولید شده است. این ترن هوایی به صورت چرخان طراحی شده است و یک سفر بسیار زیبا از بین منظره‌های سنگی را برای شما عزیزان رقم می‌زند. وسیله‌های دیگری از قبیل چرخ و فلک نیز در این شهربازی وجود دارند. هر کدام از این تجهیزات بسیار پرطرفدار هستند. 
 

جمع بندی 

اگر قصد سفر به استانبول را دارید باید توجه داشته باشید که این منطقه در ترکیه دارای جاذبه‌های دیدنی بی‌شماری است. شهربازی موی پارک نیز یکی از مکان‌های دیدنی و سرگرم کننده موجود در این شهر است که شما با مراجعه به این پارک می‌توانید یک روز بسیار زیبا را برای خود و خانواده خودتان رقم بزنید. این پارک دارای چشم انداز بسیار جذابی است.  

 





ارسال دیدگاه