اقدامات لازم برای اخذ اقامت امارات

اقدامات لازم برای اخذ اقامت امارات ؛ اقامت دبی را چطوری بگیرم؟

اقدامات لازم برای اخذ اقامت امارات

بسیاری از مردم برای این که شرایط بهتری در زندگی داشته باشند سعی می‌کنند که به کشورهای خارجی اعم از امارات عزیمت کنند. این افراد در امارات به پیدا کردن شغل مورد نظر خود و به خانه مناسب برای سکونت و درس و زندگی اقدام می‌کنند و می‌توانند از مزیت‌هایی که امارات برای شهروندان خود در نظر گرفته است بهره برند. 

چه کسانی می‌توانند به امارات مهاجرت کنند

افرادی که دارای شرایط مطلوب باشند می‌توانند در کشور امارات اقامت کنند. این شرایط به قرار زیر هستند: 
1-    کسانی که به واسطه یک شرکت در کشور امارات استخدام شوند تا زمانی که در این کشور حضور دارند توسط این شرکت حمایت می‌شوند. 
2-    افرادی که در امارات سرمایه گذاری کنند می‌توانند برای درخواست ویزا به دلیل این که اسم آنها در این کشور به عنوان یک فرد سرمایه گذار به ثبت می‌رسد، اقدام کنند. 
3-    اشخاصی که بورسیه دانشگاهی در امارات را دریافت کنند می‌توانند توسط دانشگاهی که در آن مشغول به تحصیل هستند حمایت شوند. 
4-    بازنشسته‌هایی که ساکن این کشور هستند تحت شرایط ویژه که مورد تأیید امارات باشد می‌توانند در این کشور اقامت داشته باشند. 
راهکارهای دریافت اقامت در امارات 

شما عزیزانی که قصد دارید در کشور امارات اقامت داشته باشید به طرق مختلفی که به عبارت زیر هستند می‌توانید این کار را انجام دهید: 
-    راه اندازی شرکت و یا کسب و کار 
-    پیدا کردن شغل مناسب و دریافت ویزای کاری 
-    ثبت نام در دانشگاه و یا مدارس در امارات 
-    اخذ مجوز فریلنسری در امارات 
-    سرمایه گذاری 
-    دریافت ویزای طلایی امارات 
-    اقامت از طریق ازدواج 

بیشتر بخوانید : زندگی در امارات

مدارک لازم برای اخذ ویزای اقامتی در امارات 

اگر قصد دارید که در کشور امارات زندگی کنید و در این منطقه به کسب و کار دلخواه خود اقدام کنید لازم است که مدارک و اسناد مورد نیاز را به طور دقیق تهیه کنید. این مدارک به شرح زیر هستند: 
●    فرم درخواست ویزا کامل شده 
●    پرداخت هزینه‌های مربوط به دریافت ویزا 
●    عکس پاسپورت 
●    کپی از بلیط هواپیما 
●    بیمه مسافرت 
●    کپی از گذرنامه حامی 
●    اسناد و مدارک پزشکی و آزمایشگاهی 
●    گواهی عدم سوء پیشینه کیفری و قضائی 

بیشتر بخوانید : ویزای ورود به امارات برای ایرانی‌ها و اینکه چگونه به امارات سفر کنیم؟

زمانی که شما عزیزان مدارک خود را کامل می‌کنید می‌توانید به دریافت ویزا اقدام کنید. سپس سفارت این مدارک را بررسی می‌کند تا بتواند اقامت امارات را در صورت تأیید مدارک به شما ارائه دهد. از این رو برای این که کارهای شما سریع‌تر و راحت‌تر انجام شوند بهترین کار بررسی مدارک لازم قبل از شروع هر کاری است. در این صورت می‌توانید بسیاری از کارهای مربوط به اقامت خود در امارات را به سرعت و به طور بهینه‌ای انجام دهید. 
 
جمع بندی 

امارات کشوری است که در منطقه خاورمیانه واقع شده و رو به پیشرفت است. این منطقه از خاورمیانه دارای فرصت‌های شغلی زیادی است. به همین خاطر بسیاری از مردم برای جستجوی کار به امارات مهاجرت می‌کنند. سطح زندگی در این کشور نیز بسیار بالا است. از این کسانی که به زندگی لوکس علاقه‌مند هستند می‌توانند به این کشور عزیمت کنند و از مزایای امارات به خوبی برخوردار شوند. این منطقه دارای مزیت‌های خوبی برای شهروندان خود است. 





ارسال دیدگاه