آموزش خرید از آنلاین شاپ ترندیول

آموزش خرید از آنلاین شاپ ترندیول ؛ چطوری از ترندیول خرید کنم؟


اگر قصد خرید پوشاک و لوازم اورجینال و اصل از ترکیه دارید، بهترین گزینه برای شما، خرید از ترندیول است. ترندیول یک فروشگاه آنلاین ترک است که بسیار بزرگ است و وسایل متعددی اعم از پوشاک، لوازم برقی و... دارد.

معرفی ترندیول

Trendiol فروشگاه آنلاین ترکیه، ابتدا کار خود را از حوزه پوشاک در سال 2009 شروع کرد و کم کم گسترش پیدا کرد. دلیل اول محبوبیت ترندیول، تنوع بالای برندها و قیمت پایین محصولات به دلیل حراج‌های زیاد است. همچنین جالب است که بدانید موسس این فروشگاه یک خانم ترک است.

آموزش خرید از ترندیول

خرید از فروشگاه ترندیول به صورت آنلاین و بسیار راحت است. ابتدا لازم است وارد سایت این فروشگاه به آدرس www.trendyol.com شوید. سپس از منویی که در قسمت بالا وجود دارد، دسته بندی کالایی که می‌خواهید تهیه کنید را انتخاب کنید. سپس وارد صفحه مربوط به دسته بندی آن محصول می‌شوید و می‌توانید با توجه به نوع کالایی که می‌خواهید، محصول موردنظر را خریداری کنید. پس از انتخاب محصول مورد نظر توسط گزینه add to cart، می‌توانید قیمت محصول را مشاهده کنید و توسط گزینه check out هزینه را پرداخت و محصول را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید : پنج مرکز خرید لوکس در استانبول

جمع بندی

در این مقاله به معرفی فروشگاه اینترنتی ترندیول پرداختیم. این فروشگاه اینترنتی یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های فروش محصولات حراجی اصل و برند است که بیشتر به دلیل فروش پوشاک با کیفیت و اصل معروف و محبوب شده است. همچنین خرید و تهیه محصول از سایت ترندیول بسیار ساده و راحت انجام می‌شود و تمام مراحل به صورت اینترنتی امکان پذیر است.




avatar
مهمان
10 ماه پیش

بله اگر امکان داره کاملتر توضیح بدید. ممنونم

avatar
هومن
10 ماه پیش

میتونست کاملتر توضیح داده شود ، با تشکر از شما

avatar
مهردادگردی
10 ماه پیش

تشکر

avatar
مهمان
10 ماه پیش

سلام


ارسال دیدگاه