5 تا کلاب خوب و امن استانبول

کلابهایی که در استانبول بتونیم باخیال راحت بریم و خوش بگذره بهمون کجاست؟

5 تا کلاب خوب و امن استانبول ؛ مسافرینی که به استانبول سفر می کنند، ترجیحا سعی کنند کلاب هایی که در محدوده تکسیم هستند را برای تفریح انتخاب نکنند. لازم است که بدانید کلاب ها از ورود آقایان مجرد جلوگیری می کنند. البته اگر آقایان مجرد لژ بگیرند و با چند نفر دیگر وارد کلاب شوند، از ورود آنها ممانعت نمی شود. یک نکته مهم دیگر این است که حتما با لباس مناسب کلاب به این کلاب ها بروید کنید. همچنین می توانید با سرچ کردن در گوگل و اینستاگرام، عکس های کلاب ها را مشاهده کنید و کلاب موردنظر خود را از طریق پیج اینستاگرام آن ها رزرو خود را انجام دهید. کلاب ها معمولا ورودی ندارند اما پس از ورود باید حتما شیشه باز کنید. قیمت هر شیشه هم از 4000 هزار لیر شروع می شود. اگر دنبال کلابی امن و باکلاس هستید، پیشنهاد ما به شما یکی از کلاب های زیر است.
 
5 تا کلاب خوب و امن استانبول

Sortie

این کلاب یکی از نایت کلاب های استانبول است و بسیار مشهور و جذاب است. کلاب سورتیه یکی از بهترین کلاب های ترکیه در چند سال گذشته بوده است و در محله ببک که در واقع بالا شهر استانبول محسوب می شود قرار دارد. همچنین غذاهای این کلاب هم بسیار با کیفیت و درجه یک است. ساعت کاری این کلاب از 11 شب تا پاسی از شب است. این کلاب به دلیل لوکس بودن و امنیتی که دارد بیشتر مورد توجه افراد پولدار و ثروتمند است.
 
5 تا کلاب خوب و امن استانبول
Masquerde

یکی از دلایل جذابیت و مشهور بودن شهر استانبول، کلاب های شبانه این شهر است. یکی دیگر از بهترین و لوکس ترین کلاب های ترکیه و استانبول کلاب Masquerde که در منطقه ای از شهر استانبول به نام Gayre Tepe قرار دارد. این کلاب از ساعت 10 شب تا 5 صبح میزبان مهمانان ترک و خارجی است.

سایر کلاب‌های شیک استانبول
● Black
● Ruby
● Savage




avatar
مهمان
10 ماه پیش

دیسکو های آسیایی هم معرفی کنین

avatar
مهردادگردی
10 ماه پیش

حتما دوست عزیز ممنون از نظرتون


ارسال دیدگاه