چگونه در قبرس شمالی ماشین رنت کنیم؟

در قبرس بهتره ماشین اجاره کنم؟

مقدمه  

بسیاری از کسانی که به قبرس شمالی سفر می‌کنند قصد دارند که در این جزیره بی نظیر با توجه به امکانات خوبی که در اختیار دارند چند روز از زندگی خود را به خوبی و خوشی سپری کنند. اجاره کردن ماشین یکی از کارهایی است که این دسته از افراد می‌توانند برای داشتن رفاه در سفر خود به این منطقه انجام دهند. 
 
شرایط رنت ماشین در قبرس شمالی چیست؟ 

مسافران پس از رد شدن از گیت، می‌توانند از باجه‌های مخصوص رنت ماشین، اقدام به اجاره خودرو کنند. همچنین می‌توانید قبل از سفر، از طریق یک سری سایت‌های مخصوص، اقدام به رنت ماشین کنید. همچنین توجه داشته باشید که در قبرس شمالی فرمان در سمت راست خودرو قرار دارد. ماشین‌های قبرس شمالی همگی اتوماتیک هستند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. برای این که بتوانید ماشین‌های دلخواه خود را در قبرس شمالی رنت کنید باید دارای شرایطی به عبارت زیر باشید: 
1-    باید حداقل 21 سال سن داشته باشید. 
2-    گذرنامه معتبر داشته باشید. 
3-    باید نسبت به بیمه ماشینی که دارید مطمئن باشید. 
4-    باید نسبت به سلامت فیزیکی و فنی ماشین مطمئن باشید تا خودرویی سالم و تمیز را اجاره کنید. 
5-    داشتن گواهینامه ترک یا بین‌المللی 

مدارک مورد نیاز برای رنت ماشین در قبرس شمالی 

اگر در قبرس شمالی به رنت ماشین اقدام می‌کنید بهتر است که ابتدا مدارکی که به شرح زیر هستند را تهیه کنید: 
-    پاسپورت 
-    گواهینامه رانندگی بین‌المللی 
-    کارت اعتباری 
-    بیمه خودرو 
-    کارت شناسایی معتبر
 
با ارائه مدارک به مرکز مدنظر خود می‌توانید به رنت خودرو دلخواه خودتان اقدام کنید. توجه داشته باشید که مدارک شما باید کامل باشند تا بتوانید اتومبیل را در قبرس شمالی اجاره کنید. 

مدارک شما برای رنت ماشین باید به چه زبانی باشند؟ 

به طور کلی در صورتی که قصد اجاره کردن ماشین در قبرس شمالی را دارید بهترین کار ارائه مدارک و اسناد مربوطه به زبان ترکی به مرکز است. زیرا بسیاری از مراکزی که خودروهای مختلف را به شما اجاره می‌دهند به زبان ترکی کار می‌کنند و در صورت نیاز خود این مراکز به ترجمه مدارک شما به زبان انگلیسی اقدام می‌کنند. 

رنت ماشین به صورت غیر حضوری 

در صورتی که قصد دارید قبل از ورود خود به قبرس شمالی به اجاره ماشین مورد علاقه و محبوب خود اقدام کنید بهتر است که وارد سایت معتبر شوید. این سایت به شما کمک می‌کند که بتوانید رنت خودرو را به طور اینترنتی نیز انجام دهید تا به محض ورود خود به قبرس شمالی بتوانید این ماشین را تحویل بگیرید و از آن استفاده مطلوبی داشته باشید. 

هزینه اجاره ماشین در قبرس شمالی 

افرادی که به عنوان توریست به قبرس شمالی می‌روند برای این که از پرداخت هزینه‌های زیاد تاکسی برای رفت و آمد خود به منطقه‌های دیدنی و تجاری این جزیره خودداری کنند می‌توانند به اجاره خودرو بپردازند. به این صورت رنت ماشین در این منطقه برای این دسته از افراد بسیار باصرفه‌تر از استفاده از تاکسی برای رفت و آمد به نقاط مختلف قبرس شمالی است. از این رو این اشخاص می‌توانند در بدو ورود خود به جزیره قبرس شمالی به رنت ماشین اقدام کنند. 
 
جمع بندی 

رنت ماشین در جزیره قبرس شمالی را باید از طریق مراکز معتبر انجام دهید. این مراکز انواع مختلفی از خودروها را به شما اجاره می‌دهند. هزینه مربوط به اتومبیل‌های گوناگون با توجه به نوع و مدل این خودروها تعیین می‌شود. در صورتی که به اجاره ماشین در قبرس شمالی اقدام کنید بدون شک می‌توانید روزهای بسیار خوب و شگفت انگیزی را در این منطقه سپری کنید. 





ارسال دیدگاه