پنج مرکز خرید لوکس در استانبول

مرکز خرید لوکس و لاکچری کجا برم؟

مقدمه 

در صورتی که برای خرید به شهر استانبول در ترکیه سفر می‌کنید بهتر است که منطقه‌های تجاری در این شهر را به خوبی و به دقت مورد بررسی قرار دهید. اگر به دنبال بررسی و شناسایی پنج مرکز خرید لوکس در استانبول هستید با مطالعه این صفحه می‌توانید این دسته از مراکز را بشناسید تا پس از ورود به استانبول برای خرید به این مناطق مراجعه کنید. 
 
مرکز خرید لوکس استانبول مال 

استانبول مال یکی از مراکز تجاری قدیمی است که در عین حال جزو لوکس‌ترین مرکزهای خرید نیز به شمار می‌رود. 350 عدد فروشگاه در این مرکز وجود دارند که به تجارت مشغول هستند. برندهای معروف و شناخته شده لوازم آرایشی و بهداشتی و همین‌طور مارک‌های شناخته شده لباس‌های مردانه و زنانه در این مرکز تجاری دارای نمایندگی پخش هستند. با وارد شدن به این مال می‌توانید از برندهای خیلی معروف دیدن کنید و به خرید پوشاک و لوازم آرایشی اقدام کنید. این مال بزرگ تجاری لوکس در قسمت اروپایی استانبول و در فاصله 23 کیلومتری در غرب استانبول و در منطقه باشاک شهیر قرار گرفته است. 

ایستینیه پارک 

مرکز خرید ایستینیه پارک یکی از مکان‌های تجاری در استانبول است که هر کدام از توریست‌ها برای خرید وسیله‌های مختلف به این مرکز لوکس مراجعه می‌کنند. در این مرکز می‌توانید انواع محصولات مختلف از قبیل لوازم برقی و خانگی، عطر، پوشاک و کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی برند و درجه یک و اصل در این مرکز به شما عزیزان عرضه می‌شوند. برای مراجعه به این مرکز تجاری باید ابتدا به خیابان کاتار بروید و سپس به خیابان ایستینیه وارد شوید. 

سیتیز نیشان تاشی 

این مرکز خرید بهترین نوع از لباس‌های خواب برند را در دسترس مشتریان خود قرار می‌دهد. افرادی که به مد و فشن علاقه‌مند هستند می‌توانند جدیدترین لباس‌ها و برندهای محبوب خود را در این مرکز مشاهده کنند. برای مراجعه به این مرکز باید از میدان عثمان بی گذر کنید و وارد خیابان روملی شوید. 
 
مرکز خرید زورلو 

مرکز زورلو در منطقه بشیکتاش، کورو سوآئی واقع شده است و از قبیل لوکس‌ترین مراکز خرید در استانبول محسوب می‌شود. برندهای مختلف، محصولات خود را در این مرکز تجاری به فروش می‌رسانند. این مکان تجاری منتخب‌ترین برندهای سال را به شما عزیزان معرفی می‌کند. 

مرکز خرید آکاسیا 

این مکان تجاری در محله آجیبادم وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید به این محله مراجعه کنید. با ورود به این مرکز شیک می‌توانید انواع البسه شکیل و لوازم الکترونیکی را برای خرید در نظر بگیرید. این مرکز خرید یکی از برترین مکان‌های تجاری استانبول به شمار می‌رود. انواع کیف و کفش‌های روز نیز در این مکان به فروش می‌روند. 
 
جمع بندی 

زمانی که شما عزیزان به عنوان توریست با مکان‌های تجاری بزرگ و لوکس در شهر استانبول آشنایی داشته باشید خیلی راحت‌تر می‌توانید این مراکز تجاری را در این شهر پیدا کنید و برای خرید وسیله‌ها و محصولات مورد نیاز خود به مکان‌های دلخواه خود مراجعه کنید. شناخت این مراکز تجاری مختلف و لوکس موجب می‌شود که خرید خوبی از محصولات مورد پسند خود داشته باشید. 





ارسال دیدگاه