پنج رستوران لوکس در امارات

پنج رستوران لوکس در امارات ؛ از رستورانهای لوکس دبی کدام را انتخاب کنم؟

پنج رستوران لوکس در امارات ، رستوران‌های زیادی در کشور مدرن و در حال پیشرفت امارات وجود دارند. اما در این میان برخی از آنها بسیار شیک و شناخته شده هستند. ما در این صفحه به معرفی پنج رستوران لوکس در امارات اقدام می‌کنیم تا در صورتی که به این کشور مسافرت می‌کنید بتوانید در این رستوران‌ها بهترین غذاهای مورد علاقه خود را با کیفیت بالا سفارش دهید. 

 
رستوران Ossiano در دبی 

رستوران Ossiano یک مکان آرام و بسیار دنج در زیر زمین در شهر دبی است. این مکان به واسطه یک آکواریوم بسیار زیبا احاطه شده است. اگر در این رستوران غذای خود را صرف کنید به منزله این است که در عمق دریا و اقیانوس در حال صرف غذا هستید. می‌توانید بالغ بر 65 هزار نوع از آبزیان را در آکواریوم این رستوران مشاهده کنید و غذاهای دریایی مورد پسند و محبوب خود را سفارش دهید. غذاهای دریایی که در این رستوران سرو می‌شود علاوه بر این که طعم منحصر به فردی دارند به شیوه‌ای خارق العاده نیز تزیین می‌شوند. به همین خاطر بسیار اشتها برانگیز هستند. 
 
بیشتر بخوانید : پنج هتل معروف در امارات

رستوران هندی آرمانی 

بسیاری از افرادی که به دبی سفر می‌کنند به دنبال تست کردن غذاهای هندی هستند. انواع غذاهای سنتی هندی در رستوران آرمانی در دبی سرو می‌شوند. این رستوران در یک قسمت از هتل آرمانی واقع شده است و یک محیط بسیار شکیل و فضایی کاملاً مدرن دارد که به سبک مینیمالیست طراحی شده است. علاوه بر انواع غذاهای هندی، غذاهای مربوط به سایر کشورها نیز در این رستوران طبخ می‌شود. 

بیشتر بخوانید : کلاب ها و تفریحات شبانه در امارات

رستوران ژنگ هی 

رستوران ژنگ هی یک رستوران چینی است که برترین غذاهای سنتی چینی را به شما ارائه می‌دهد. این رستوران می‌کوشد که از تلفیق غذاهای غرب و شرق در منوی خود استفاده کند و یک ترکیب بی نظیر و خلاقانه را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در بسیاری از غذاهای این رستوران از سس بالزامیک به عنوان طعم دهنده‌ای قوی استفاده می‌شود. 

رستوران فرانسوی la petite maison 

این رستوران یک فضای دلنشین و آرام دارد غذاهای سنتی مدیترانه‌ای و فرانسوی در این مکان سرو می‌شوند. اگر قصد مصرف غذاهای سالم و دریایی خوشمزه را دارید می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید. غذاهای دریایی که با انواع سبزیجات تزیین می‌شوند بهترین گزینه برای افرادی هستند که به این مکان برای صرف غذا مراجعه می‌کنند. 

رستوران زوما 

رستوران زوما در دبی یک رستوران ژاپنی است که دکور داخلی این مکان ساده و در عین حال شیک است و به سبک ژاپنی‌ها تزیین شده است. این رستوران در یک ساختمان 2 طبقه واقع شده است استیک همراه با سس مخصوص قارچ، ساشیمی، سوشی و بسیاری از غذاهای گریل شده را می‌توانید در این مکان لوکس و شیک سفارش دهید و از غذای خود لذت ببرید. 
 
جمع بندی 

لازم به ذکر است به دلیل این که امارات درهای خود را به روی مردم کشورهای مختلف باز کرده است و یک منطقه مهاجر پذیر است از ملیت‌های گوناگون نیز تشکیل شده است. این موضوع باعث می‌شود که رستوران‌های شیک و مختلفی در این کشور برپا شوند که فرهنگ ملت‌های مختلف را نشان می‌دهند و انواع غذاهای سایر کشورها را به مردم در کشور امارات ارائه می‌دهند. 





ارسال دیدگاه