محله‌های معروف استانبول جهت عکاسی

کجا برم عکس بگیرم؟

مقدمه 

بسیاری از مردم بنا بر مناسب‌های خاصی که در زندگی آنها وجود دارد برای عکاسی به شهر استانبول مراجعه می‌کنند. این شهر دارای جاذبه‌های دیدنی و طبیعی زیادی است. به همین خاطر بسیاری از مردم در طبیعت این شهر به عکس‌برداری می‌پردازند تا بتوانند زیباترین تصویرهای مورد علاقه خودشان را در محله‌های مختلف در این شهر به ثبت برسانند. 
 
خانه‌های رنگارنگ در محله بالات 

اگر به محله بالات در شهر استانبول مراجعه کنید می‌توانید خانه‌های زیبایی در این منطقه از شهر را مشاهده کنید. این خانه‌ها را می‌توانید با رنگ‌های زیبا و شاد و با تنوع زیاد ببینید. ساختمان‌های این منطقه به دلیل این که از نظر رنگ‌بندی تنوع زیادی دارند مورد توجه بسیاری از افرادی قرار گرفته‌اند که در عرصه عکس‌برداری و تصویربرداری مشغول به کار هستند. رنگ‌های این خانه‌ها در عکس خیلی زیبا دیده می‌شوند. 
بدنه این خانه‌ها از جنس چوب است و قدمت بعضی از آنها به بیشتر از 200 سال بر می‌گردد. از این رو می‌توانیم بگوییم که این منطقه جزو محله‌های قدیمی و سنتی شهر استانبول محسوب می‌شود. 

برج گالاتا 

یکی از برج‌های زیبا در استانبول، گالاتا نام دارد که می‌تواند یک مکان عالی و جذاب برای عکاسی به شمار آید. این برج زمانی ساخته شده است که بیزانس امپراطور منطقه قسطنطنیه بود و پارچه و مواد غذایی از طریق این برج به کشورهای مختلف ارسال می‌شد. این منطقه نیز از قبیل مکان‌های دیدنی و قدیمی در استانبول است که دارای ساختاری بسیار زیبا است. این برج هم اکنون به عنوان یک موزه در بین مردم شناخته می‌شود و دارای یک چشم انداز بسیار منحصر به فرد برای عکس‌برداری است. 

پارک ییلدیز 

پارک‌های مختلفی در شهر استانبول وجود دارند که هر کدام از آنها به نوبه خود زیبا هستند. اما در این بین پارک ییلدیز از یک طرف زیبا است و جذابیت‌های طبیعی بی‌شماری دارد و از طرف دیگر هم یک مکان بسیار آرام محسوب می‌شود. از این رو اگر به دنبال یافتن یک پارک زیبا و آرامش‌بخش برای عکاسی هستید نباید پارک ییلدیز که طبیعتی بکر و فوق‌العاده دارد را فراموش کنید. 
 
پارک فنرباغچه 

پارک فنرباغچه یکی از مکان‌های زیبا در استانبول است جذابیت‌های فراوانی دارد. این پارک در حقیقت یک شبه جزیره است و از یک طرف به استانبول وصل شده است. آب و هوای این پارک محشر است و این منطقه در تمام فصل‌های مختلف سال زیبایی خاص خود را دارد. بسیاری از اشخاصی که در حیطه عکاسی کار می‌کنند برای تهیه عکاس‌های زیبا می‌توانند در روزهای مختلف سال به این مکان مراجعه کنند. پارک فنرباغچه دارای درخت‌های جذاب با برگ‌هایی به رنگ‌های متنوع و بی نظیر است. 

جمع بندی 

افرادی که به عکاسی در فضای باز علاقه‌مند هستند و به دنبال یافتن مکان‌های بکر و خاص برای عکس‌برداری هستند می‌توانند به استانبول مراجعه کنند. استانبول یک شهر بی رقیب است که منطقه‌های مختلف و بسیار زیبایی را در خود جای داده است. شما می‌توانید برای عکاسی حرفه‌ای و پیشرفته به محله‌های مختلف در شهر استانبول رجوع کنید. 





ارسال دیدگاه