در سفر به امارات حتماً به این سه جاذبه سر بزن

اگر سفرم کوتاه بود کجا را حتما در دبی برم ببینم؟

در سفر به امارات حتماً به این سه جاذبه سر بزن

زمانی که به کشور امارات سفر می‌کنید بهترین کار این است که ابتدا به جاذبه‌های دیدنی در این منطقه سر بزنید. بسیاری از مکان‌های دیدنی را می‌توانید در یک روز مورد بررسی قرار دهید و برای بازدید به این مکان‌ها مراجعه کنید. توجه داشته باشید که مکان‌های دیدنی جذابی در امارات وجود دارند. 

بیشتر بخوانید : معروف‌ترین مکان‌های دیدنی در امارات
 
آب نما 

آب نمای دبی که در کشور امارات و بر روی دریاچه برج خلیفه قرار دارد یکی از مکان‌های دیدنی در این منطقه به شمار می‌رود. این آب نما را می‌توانید در مقابل برج خلیفه مشاهده کنید. 25 رنگ مختلف و بسیار رنگارنگ و زیبا در این مکان به چشم می‌خورند که بسیار چشم نواز هستند. زمانی که به این مکان مراجعه می‌کنید با یک جو بسیار آرام بخش رو به رو می‌شوید که در نتیجه رنگ‌های زیبای این آب نما به وجود آمده است. فواره دبی را می‌توانید در این مکان مشاهده کنید. در کنار این آب نما یک فضا نیز برای پیاده روی گردشگران در نظر گرفته شده است. 

قاب دبی 

قاب دبی که به آن دبی فریم هم گفته می‌شود، یک مکان بسیار جذاب در کشور امارات به شمار می‌رود که هر کدام از توریست‌هایی که به این منطقه وارد می‌شوند به دیدن این قاب بسیار زیبا می‌روند. شما می‌توانید عکس‌های زیبایی را در این مکان به ثبت برسانید. این مکان دارای منظره‌های جذابی برای عکس‌برداری است. این بنا 150 متر ارتفاع دارد و با عرض 95 متر ساخته شده است و بسیار با عظمت و با ابهت است. با خرید بلیط و با وارد شدن به این ساختمان می‌توانید به طبقه‌های بالای آن بروید و از بالای این بنا از چشم انداز زیبای آن لذت ببرید. سقف این ساختمان شیشه‌ای است و به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی می‌توانید بر روی آن قدم بردارید. 

بیشتر بخوانید : برای ثبت لحظات هیجان انگیز اسکای ویو دبی | خرید بلیط

دهکده جهانی 

دهکده جهانی در شهر دبی واقع شده است. در این دهکده می‌توانید با بیشتر از 90 فرهنگ و آداب و رسوم از کشورهای مختلف در سراسر جهان آشنا شوید. اگر به دهکده جهانی در امارات بروید به منزله این است که بیشتر از نیمی از کره خاکی را دیدن کرده‌اید. صنایع دستی مربوط به منطقه‌های مختلف دنیا را نیز می‌توانید در این مکان مورد مشاهده قرار دهید. حتی می‌توانید این محصولات و صنایع دستی را با توجه به سلیقه خود خریداری کنید و برای دوستان خود به عنوان سوغاتی ببرید. در دهکده جهانی در دبی رستوران‌های سنتی مربوط به کشورهای مختلف نیز وجود دارند و شما می‌توانید با غذاهای مخصوص در اقصی نقاط جهان نیز آشنا شوید و این غذاها را سفارش دهید. 
 
جمع بندی 

توجه داشته باشید که امارات یکی از مناطق پیشرفته در جهان محسوب می‌شود که دارای مناطق دیدنی و تفریحی فوق‌العاده‌ای است. افراد زیادی هر سال به این کشور سفر می‌کنند تا از جاذبه‌های این منطقه دیدن کنند و سفری دل انگیز را در کنار اعضاء خانواده خود تجربه کنند. کشور امارات جزو مناطق بسیار پرطرفدار و توریستی در سطح دنیا به شمار می‌رود و هر ساله با روی باز از توریست‌ها استقبال می‌کند. 





ارسال دیدگاه