دانستنیهای مهاجرت به ترکیه

با اطلاعات کامل به استانبول مهاجرت کنید

مقدمه

توجه داشته باشید که برای مهاجرت به استانبول نیاز به کسب اطلاعات کافی دارید. از این رو بهتر است که با مشاوران و وکلاء مهاجرتی به مشورت اقدام کنید. این افراد موارد اطلاعاتی خوب و مفیدی را به شما عزیزانی ارائه می دهند که قصد سفر و مهاجرت به شهر استانبول را دارید تا بتوانید با خیال راحت به این شهر عزیمت کنید و سکنی گزینید.

کار کردن در استانبول

شما عزیزان قبل از این که به شهر استانبول مهاجرت کنید لازم است که مهارت های لازم در انجام کارهای ویژه و به خثصوص کارهای فنی را به دست آورید. در این صورت می توانید در استانبول به فعالیت در حوزه کاری دلخواه خود اقدام کنید. به عنوان مثال می توانید در رشته های شغلی از قبیل آرایشگری و مکانیکی در این شهر مشغول به کار شوید.

حمل و نقل عمومی در استانبول

باید توجه داشته باشید که سیستم حمل و نقل عمومی در شهر استانبول در طی سال های اخیر به خوبی گسترش یافته است. از این رو شما عزیزانی که دارای وسیله نقلیه شخصی نیستید به راحتی می توانید از وسیله های عمومی حمل و نقل مانند اتوبوس، مترو، تراموا و غیره استفاده کنید.

هزینه های زندگی در استانبول

عمده ترین هزینه های زندگی در شهر استانبول مربوط به هزینه های خورد و خوراک می شود. باید توجه کنید که اگر بتوانید در این شهر کمار و شغل مناسب با حقوق مکفی را برای خود پیدا کنید در واقع در پرداخت این هزینه ها نیز هیچ نوع مشکلی نخواهید داشت و به راحتی می توانید هزینه های زندگی خود و خانواده خود را پرداخت کنید. اما اگر شغل مناسب با حقوق مکفی نداشته باشید ممکن است که در پرداخت این هزینه ها دچار مشکلات متعددی شوید.

ثبت شرکت در استانبول

شما عزیزانی که به زبان ترکی مسلط هستید پس از انجام امور اداری و بعد از شرکت در آزمون های لازم می توانید شرکت اختصاصی خود را در این منطقه تاسیس کنید. در این صورت می توانید بیزینس خود را راه اندازی کنید و در این صورت صاحب اقامت ترکیه نیز می شوید.

خرید خانه

با خرید خانه در شهر استانبول نیز می توانید مجوز اقامت و سکونت در ترکیه را از سوی دولت این منطقه دریافت کنید. از این رو اگر دارای سرمایه لازم هستید در انجام این کار تعلل نکنید و با خرید خانه به اخذ اقامت ترکیه اقدام کنید.

مهاجرت به ترکیه بر اساس تحصیل

شما می توانید برای تحصیل در یکی از دانشگاه های برتر استانبول به این شهر مهاجرت کنید. این موضوع برای بسیاری از افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از ایران را دارند اهمیت زیادی دارد. زیرا آنها به راحتی می توانند به اخذ ویزای تحصیلی ترکیه اقدام کنند و در شهر استانبول مشغول به تحصیل در رشته های دلخواه خودشان شوند.

جمع بندی

اگر همه چیز را در رابطه با مهاجرت به استانبول بدانید بدون شک خیلی راحت تر و سریع تر می توانید به هدف خود که اقامت در این شهر است دست پیدا کنید. به همین دلیل هم بهتر است که با کارشناس ها در این زمینه صحبت کنید و با توجه به راهکارهایی که به شما ارائه می دهند وارد استانبول شوید و در این شهر زیبا سکونت کنید و از مزیت هایی که این شهر دارد نیز به خوبی بهره مند شوید. 





ارسال دیدگاه