خرید سیمکارت در ترکیه

در استانبول سیم کارت دایمی بخرم یا اعتباری؟

مقدمه

داشتن سیم کارت برای برقراری ارتباط در هر کشوری اهمیت دارد. به همین خاطر در سر تا سر کشورهای جهانی در بخش‌های آسیایی، اروپایی و.... امکانات گسترده‌ای برای خرید سیم کارت توریستی فراهم شده است. در صورتی که به ترکیه سفر می‌کنید نیز قادر به خرید سیم کارت‌هایی برای برقراری تماس‌های بین‌المللی و داخل کشور ترکیه خواهید بود. در ادامه به روش خرید و فعال سازی سیم کارت در این کشور می‌پردازیم.

نکات خرید سیم کارت در ترکیه

در صورتی که می‌خواهید در کشور ترکیه سیم کارت خریداری کنید، باید به برخی نکات و پارامترها در این زمینه دقت داشته باشید. این مجموعه نکات را در زیر مشاهده می‌کنید:

    سیم کارت خریداری شده پس از سه ماه غیر فعال می‌شود و به صورت دائمی در اختیارتان قرار نمی‌گیرد.
    برای خرید سیم کارت در ترکیه باید از پاسپورت خود به عنوان توریست استفاده کرده و سیم کارت مورد نظر را با شرایط ویژه و قیمت‌های مربوطه خریداری کنید.
    به همراه هر یک از سیم کارت‌های انتخابی می‌توانید از شرایط اینترنت و بسته‌های مکالمه آن نیز استفاده کنید. هر یک از این بسته‌ها نیز با قیمت و هزینه به خصوصی در اختیار شما قرار می‌گیرند.
    اپراتور تلکام ارزان‌ترین سیم کارت‌ها را در کشور ترکیه ارائه می‌دهد. در صورتی که به دنبال خریدی مقرون به‌صرفه‌تر هستید، این سیم کارت را فعال‌سازی کنید.

استفاده از سیم کارت در ترکیه

پس از خرید سیم کارت در کشور ترکیه و رعایت مجموعه نکات نام‌برده‌شده، باید برای استفاده بین‌المللی از سیم کارت خود و برقراری تماس با شماره‌های خطوط تلفنی کشور خود به دفاتر و نمایندگی‌های فروش سیم کارت در این کشور مراجعه کرده و از طرح‌های رومینگ سیم کارت استفاده به عمل آورید. به این ترتیب از خدمات رومینگ بهره‌مند شده و در هزینه‌های شما به میزان قابل توجهی صرفه جویی می‌شود.
در صورتی که به صورت حضوری به این مراکز مراجعه کنید در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات ایجاد شده برطرف خواهند شد. در صورتی که امکان مراجعه حضوری به این دفاتر و نمایندگی‌ها را ندارید، به شماره‌های هلپر در ترکیه زنگ زده و از خدمات موجود برای استفاده از رومینگ غیر حضوری استفاده به عمل آورید.


بهترین سیم کارت در کشور ترکیه

برای این که به صورت موقتی از سیم کارت‌های کشور ترکیه استفاده کنید، باید به دنبال بهترین کمپانی‌های ارائه دهنده این خدمات بگردید. سیم کارت‌های مدل وودافون بهترین انتخاب در این کشور به شمار می‌روند و همواره بسته‌های مناسبی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. با خرید هر یک از این سیم کارت‌ها، بر اساس طرح‌های ارائه شده بسته‌های اینترنت نیز در اختیار شما قرار می‌گیرند.
جمع بندی

در این بخش در رابطه با نحوه استفاده از سیم کارت و خرید آن در کشور ترکیه اطلاعاتی را بررسی کردیم. در صورتی که قصد سفر به این کشور زیبا را دارید، باید حتماً به دنبال روشی برای برقراری ارتباط در این کشور بگردید. سیم کارت‌های اعتباری در این کشور هر یک خدمات گسترده‌ای در اختیار توریست‌ها و مسافرین قرار می‌دهند و برقراری ارتباط از طریق تماس یا اینترنت را برای افراد ساده‌تر می‌سازند.





ارسال دیدگاه