تور شکم گردی کریسمسی در استانبول

برای یک تور شکم گردی کریسمسی در استانبول به کدام مکان ها برویم؟

برای تور شکم گردی کریسمسی در استانبول شما همواره می‌توانید در خیابان‌های این شهر قدم بزنید و از دوره گردها غذاهای خیابانی خوشمزه تهیه نمایید و مورد استفاده قرار بدهید. شما می‌توانید در خیابان‌های اصلی مثل استقلال یا میادین مهم مثل تکسیم قدم بزنید و غذاهای خیابانی خوشمزه ترکیه را تست کنید. از بوراک گرفته تا سیمت و کباب ترکی را می‌توانید با قیمتی بسیار مقرون به صرفه نوش جان نمایید. در ایام سال نو اصولا دست فروشان باقلوای استانبول را که طعم فوق‌العاده دارد را با قهوه ترک مخصوص خود سرو می‌کنند و یک ترکیب خوشمزه با طعم بسیار عالی را به شما هدیه می‌دهند. بنابراین اگر شما نیز علاقه به چشیدن طعم غذاهای ترکی دارید، حتما باید قید رستوران‌های لوکس را بزنید و به دل خیابان بروید تا بتوانید یک شکم گردی عالی را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید : بوقلمون های شکم پر ترکیه در شب سال نو میلادی
 

بهترین مکان‌ها برای تور شکم گردی کریسمسی در استانبول

برای این که در روزهای سال نو یا همان کریسمس در استانبول بتوانید یک شکم گردی عالی و بی نظیر داشته باشید همواره باید بهترین مکان‌ها برای این تفریح را بشناسید که خوراکی‌های خوشمزه و عالی دارند، اگر بخواهیم بهترین مکان‌ها برای شکم گردی کریسمسی در استانبول را به شما معرفی کنیم موارد زیر می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند:
1.    کیزیل کالایار؛ این منطقه بهترین مکان برای شکم گردی شبانه در استانبول شناخته می‌شود که همواره پر آوازه‌ترین همبرگر‌ها را در خود جای داده که عطر و طعمی فوق‌العاده و بی نظیر دارند تا حدی که شما باید حتما چند عدد همبرگر مصرف نمایید تا احساس سیری کنید. این همبرگر با سس گوجه مزه‌دار و بخارپز شده است و طرفداران بسیار زیادی دارد.
2.    دونر کباب استانبول؛ این منطقه بهترین مکان برای خوردن دونر کباب به حساب می‌آید. این دونرها در گازهای مخصوص پخته می‌شوند که اصولا بیرون از مغازه‌ها قرار دارند تا در معرض دید افراد باشند. این دونر‌ها با گوشت خالص و پنیر مخصوص تهیه شده‌اند و همواره عطر و طعم بی نظیر و عالی دارند که به راحتی افراد را مجذوب خود می‌کنند.
3.    بدروم مانتی؛ این منطقه خوراکی محبوبی را در خود جای داده که طرفداران بسیار زیادی دارد. لازم به ذکر است که در این منطقه اصولا ورژن بسیار کوچک‌تری از راویولی است که داخل آن با گوشت پر شده و برای سس آن از ماست سیر دار، سس گوجه، کره و پودر فلفل قرمز استفاده می‌شود که عطر و طعمی فوق‌العاده دارند. بدروم مانتی تا آخر شب باز است، یکی از مکان‌های مورد علاقه برای شکموها در ترکیه به شمار می‌رود.
 
 
سخن پایانی

در استانبول مناطق زیادی وجود دارد که همواره در هر کدام از آن‌ها یک غذای خوشمزه و عالی سرو می‌شود که هر فرد می‌تواند متناسب با ذائقه خود به راحتی یکی از مناطق را انتخاب نماید و یک غذا را استفاده کند. برای تور شکم گردی کریسمسی در استانبول همواره می‌توان به غذاهای مختلفی دسترسی پیدا کرد که برخی کم کالری و برخی پر کالری هستند و به راحتی هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند. بنابراین اگر در کریسمس به استانبول سفر گردید حتما به مناطقی که نام برده شد سر بزنید و از غذاهای لذیذ آنها میل کنید.

 





ارسال دیدگاه