با این پنج اپلیکیشن ترکی صحبت کن

چطوری زبان ترکی یاد بگیرم؟

مقدمه 

در این صفحه ما پنج اپلیکیشن را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با استفاده از آنها به راحتی بتوانید ترکی صحبت کنید. به این صورت با سفر به ترکیه دچار مشکل برای برقراری ارتباط با مردم در این منطقه نمی‌شوید. زیرا با استفاده از این برنامه‌ها به آسانی می‌توانید با آنها صحبت کنید و ارتباط برقرار کنید. 
 
 اپلیکیشن چرب زبان 


یکی از بهترین برنامه‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید ترکی صحبت کنید چرب زبان نام دارد. این برنامه به شما لغت‌های مهم و کاربردی در زبان ترکی را آموزش می‌دهد. از این رو با استفاده از این لغت‌ها می‌توانید با مردم در ترکیه ارتباط برقرار کنید. با استفاده از این برنامه با کیفیت و پر کاربرد آموزشی می‌توانید از راه دور به فراگیری زبان ترکی اقدام کنید. 


برنامه Babbel  

این اپلیکیشن را می‌توانید بر روی گوشی و یا تبلت خود نصب کنید. درس‌های آموزشی که در این اپلیکیشن وجود دارند شما را یاری می‌کنند که بتوانید به فراگیری صحیح و اصولی زبان ترکی استانبولی اقدام کنید. این برنامه به راحتی بر روی مدل‌های مختلفی از گوشی‌های موجود در بازار نصب می‌شود. این برنامه کاربردی کمک می‌کند تا بتوانید در مکالمه زبان ترکی ماهر شوید. 

برنامه دولینگو 

یکی از اپلیکیشن‌های خوب و بسیار کاربردی برای فراگیری زبان ترکی دولینگو نام دارد. در این اپلیکیشن می‌توانید دروس مختلفی را فرا گیرید که به خوبی سازمان‌دهی‌شده‌اند. این برنامه یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های آموزشی زبان ترکی به شمار می‌رود. شما با استفاده از آن می‌توانید زبان ترکی را از پایه یاد بگیرید. برنامه دولینگو یکی از اپلیکیشن‌های مجازی است که استفاده از آن بسیار ساده است. 
 
اپلیکیشن ترکیش لند 

این برنامه آموزشی قابل نصب بر روی گوشی‌های اندروید است و یکی از بهترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. شما می‌توانید لغت‌ها و جمله‌های ترکی موجود در این برنامه را با ترجمه فارسی آنها مشاهده کنید. به همین دلیل هم یادگیری زبان ترکی با استفاده از این برنامه آموزشی خیلی راحت و ساده است. 

اپلیکیشن نصرت 

اپلیکیشن نصرت یکی از بی‌نظیرترین برنامه‌هایی است که در عرصه آموزش زبان‌های خارجی اعم از زبان ترکی استانبولی نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند و در بازار کشور ما به جایگاه بسیار بالایی دست یافته است. اگر از این برنامه آموزشی در فراگیری زبان ترکی استفاده می‌کنید می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن این کار را انجام دهید. زیرا این اپلیکیشن دروس مختلف برای آموزش این زبان را به طور سلیس و بسیار روان برای شما عزیزان توضیح می‌دهد. 
 
جمع بندی 

توجه داشته باشید که یادگیری زبان‌های خارجی به شما کمک می‌کند تا اگر روزی به کشور مورد نظر خود سفر کردید بتوانید در آن کشور به برقراری ارتباط با مردم اقدام کنید. یادگیری زبان ترکی هم می‌تواند به شما کمک کند که در صورت مسافرت به ترکیه با هیچ نوع مشکلی مواجه نشوید. از این رو استفاده از برنامه‌های آموزشی به شما توصیه می‌شود تا به یادگیری این زبان بپردازید.  





ارسال دیدگاه