اقامت قانونی در ترکیه با پاسپورت

چطوری پاسپورت ترک بگیرم؟

مقدمه 
روش‌های مختلفی وجود دارند که شما بتوانید اقامت قانونی ترکیه را دریافت کنید. با استفاده از این راهکارها می‌توانید همراه با پاسپورت و به صورت قانونی وارد کشور ترکیه شوید و در این کشور سکونت کنید. برای انجام این کار لازم است که با مشاوران در این عرصه صحبت کنید و سپس یکی از این شیوه‌های قانونی را برای اقامت در ترکیه انتخاب کنید. 

اقامت در ترکیه به واسطه خرید خانه 

توجه کنید زمانی که شما عزیزان در شهرهای مختلف ترکیه خانه‌ای را خریداری کنید می‌توانید اقامت این کشور را نیز همراه با خرید این خانه دریافت کنید. اقامت شما همراه با پاسپورت خواهد بود. از این رو کاملاً قانونی است. علاوه بر این، حتی می‌توانید برای اعضاء خانواده خود نیز اقامت قانونی این کشور را دریافت کنید. 
 
اقامت در ترکیه از طریق ویزای تحصیلی 

با استفاده از ویزای تحصیلی می‌توانید اقامت در ترکیه را دریافت کنید و با استفاده از پاسپورت خود در رفت و آمد بین کشورهای مختلف باشید. این نوع اقامت یکی از بهترین و سریع‌ترین راهکارهایی است که پیش روی شما عزیزانی قرار دارد که قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارید. این اقامت کاملاً تضمینی است و نیازی به حضور شما در دانشگاه‌های ترکیه نیست. فقط کافی است که شهریه لازم برای ورود به دانشگاه را پرداخت کنید.
 
اقامت در کشور ترکیه از طریق ثبت مؤسسه 

افراد زیادی هستند که به ترکیه مهاجرت می‌کنند و در این کشور شرکت‌های خود را تأسیس می‌کنند. این دسته از اشخاص با ثبت شرکت در این منطقه می‌توانند اقامت قانونی کشور ترکیه را به دست آورند. این افراد در این کشور به عنوان اشخاص کارآفرین شناخته می‌شوند. این نوع اقامت به واسطه افرادی انجام می‌شود که قصد دارند تجارت خود را در ترکیه داشته باشند. 
 
اقامت در ترکیه از طریق ویزای کار 

افرادی که قصد دارند در ترکیه کار کنند به راحتی می‌توانند به دلیل فرصت‌های شغلی زیادی که در این کشور دارد از این طریق اقدام به مهاجرت کنند. اگر شما هم به دنبال این هستید که به طور قانونی به این منطقه مهاجرت کنید بهتر است که به دریافت ویزای کار اقدام کنید و به واسطه پاسپورت به این کشور رفت و آمد داشته باشید. 

اقامت ترکیه از طریق ازدواج 

در صورتی که شما قصد ازدواج با یک فرد ترک زبان و اصیل را داشته باشید به راحتی می‌توانید اقامت ترکیه را اخذ کنید. این روش اقامت نیز خیلی آسان است و شما پس از ازدواج به سرعت می‌توانید در ترکیه به طور قانونی اقامت داشته باشید. زیرا همسر شما یک شهروند ترک است و به تبع این موضوع خود شما نیز جزو شهروند قانونی در کشور ترکیه به شمار می‌روید. 

جمع بندی 

توجه داشته باشید شما عزیزانی که در پی دریافت اقامت ترکیه هستید بهتر است که راهکارهای قانونی را برای انجام این کار برگزینید. زیرا به این صورت می‌توانید به طور رسمی جزو شهروندان این منطقه محسوب شوید و از تمام مزیت‌هایی که دولت ترکیه به شهروندان خود ارائه می‌دهد نیز می‌توانید برخوردار شوید. به همین دلیل بهتر است که اقامت ترکیه را به طور کاملاً قانونی از طرف دولت این کشور دریافت کنید. 





ارسال دیدگاه