افتتاح حساب در ترکیه

چطوری در ترکیه حساب باز کنیم؟

مقدمه

حساب‌های بانکی در ترکیه استانبول برای اهداف گوناگونی افتتاح شده و بسیاری از نیازهای افراد را برآورده می‌کنند. اما برای افتتاح هر یک از این حساب‌ها در بانک‌های دایر در این شهر باید به برخی نکات دقت داشته باشید. در این زمینه در نظر گرفتن برخی شرایط نیز اهمیت دارد. در ادامه به بررسی این شرایط می‌پردازیم.

شرایط افتتاح حساب در استانبول
ایرانی‌ها می توانند در ترکیه در بانک های ایش، زراعت و واکیف حساب بانکی داشته باشند. اما اگر خود فرد به صورت حضوری به بانک مراجعه کند و درخواست افتتاح حساب داشته باشد، ممکن است بانک افتتاح حساب را انجام ندهد و یا افتتاح حساب را در ازای دریافت مبلغ زیادی انجام می دهد و آن مبلغ به مدت 3 ماه در حساب فرد بلوکه می شود. اگر قصد دارید چنین مبلغی را پرداخت نکنید میتوانید با ما از طریق واتساپ به شماره 905526378074+ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما را در این مسیر راهنمایی کنند. در این زمینه برخی نکات و دستورالعمل‌ها اهمیت ویژه‌ای دارند. هر یک از این موارد برای افتتاح یک حساب معتبر مورد توجه قرار می‌گیرند.

شرایط سنی افراد برای افتتاح حساب در ترکیه
در خصوص افتتاح حساب‌های بانکی در نظر گرفتن رده سنی افراد یکی از مهم‌ترین اصول است. رسیدن به سن قانونی یکی از مهم‌ترین موارد در این زمینه به شمار می‌رود. همچنین در صورتی که فردی به سن قانونی نرسیده باشد، برای افتتاح حساب باید حتماً سرپرست قانونی داشته باشد. این مجموعه قوانین در این حوزه مورد توجه قرار دارند.

مشخصات کامل افراد برای افتتاح حساب در ترکیه
برای راه اندازی یک حساب بانکی باید مشخصه‌های فردی خود را به شعبه بانکی مورد نظر ارائه دهید. در دست داشتن یک آدرس، شماره تلفن مربوط به کشور ترکیه و نام کاربری افراد در این زمینه اهمیت دارد. هر فرد برای افتتاح حساب باید حتماً این موارد را در دسترس داشته باشد.
حضور افراد در شعب بانکی فعال
در اغلب بانک‌های ترکیه حضور افراد برای افتتاح حساب اهمیت دارد. به همین خاطر اغلب پس از حضور در این کشور برای افتتاح حساب اقدام می‌کنند. البته در برخی از بانک‌های فعال در این کشور، نیازی به حضور افراد وجود نداشته و افتتاح حساب به صورت وکالتی نیز قابل انجام خواهد بود. در این خصوص بانک زراعت در کشور ترکیه یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود که به صورت وکالتی نیز قادر به افتتاح حساب در آن خواهید بود.

در دسترس داشتن گذرنامه معتبر
برای این که یک حساب بانکی معتبر باز کنید، باید حتماً یک گذرنامه معتبر داشته باشید. در دسترس داشتن این مدرک برای داشتن حساب‌های بانکی قانونی اهمیت بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید اصل مدرک را به شعبه بانک مربوطه ارائه دهید.
داشتن شماره مالیاتی فعال در ترکیه
یکی دیگر از مهم‌ترین شرایط باز کردن حساب بانکی در ترکیه، در دست داشتن یک شماره مالیاتی معتبر است که نشان دهنده فعالیت تجاری شما در این کشور است. این شماره‌های مالیاتی به شما کمک می‌کنند که حساب خود را به سادگی افتتاح کنید.

برای افتتاح حساب در ترکیه باید اقامت این کشور را داشته باشیم؟
برای افتتاح حساب در این کشور نباید حتماً اقامت آن را دریافت کنید. برخی از حساب‌های ترکیه‌ای بدون اقامت نیز افتتاح شده و دسترسی به آن‌ها برای توریست‌ها نیز میسر خواهد بود.





ارسال دیدگاه