اخذ اقامت دائم در ترکیه

چطوری میتونیم پاسپورت ترک بگیریم؟

مقدمه

بسیاری از مردم در صدد هستند که اقامت دائم در استانبول را دریافت کنند. این افراد می‌توانند با توجه به شرایطی که از طرف دولت کشور ترکیه برای مهاجران در نظر گرفته شده است به این کشور مهاجرت کنند و اقامت استانبول را دریافت کنند. باید بدانید که مشاوران و متخصص‌ها این اشخاص را برای اخذ اقامت دائم در این شهر راهنمایی می‌کنند.

شرایط اخذ اقامت دائم در استانبول

اخذ اقامت دائم در شهر استانبول با توجه به شرایط خاصی به شما عزیزان ارائه می‌شود. ما در این صفحه برخی از این شرایط را به اطلاع شما می‌رسانیم:
باید از سوی یک فرد ترک زبان دعوت‌نامه دریافت کنید تا بتوانید در استانبول اقامت دائم داشته باشید.
می‌توانید یک بیزینس برای خود در این شهر راه اندازی کنید و از این طریق اقامت دائم را دریافت کنید.
با خرید خانه و یا حتی با خرید یک ملک تجاری هم می‌توانید به دریافت اقامت دائم در این شهر اقدام کنید.
باید دارای تمکن مالی باشید تا بتوانید در این شهر سرمایه گذاری کنید و با این روند به اقامت دائم در این شهر بپردازید.
می‌توانید با یکی از شهروندان در استانبول ازدواج کنید و به این ترتیب در این شهر اقامت داشته باشید.

مدارک لازم برای مهاجرت به استانبول

برای این که به شهر استانبول عزیمت کنید لازم است که به یک سری از نکات مهم توجه کنید. یکی از این نکات جمع آوری مدارک مهم و لازم است تا بتوانید این اسناد را به دولت ترکیه ارائه دهید. این مدارک به عبارت زیر هستند:
4 عدد عکس بیومتریک
بیمه سلامت
فرم درخواست برای اقامت
اصل و همچنین کپی از گذرنامه
اسناد لازم برای اثبات تمکن مالی
در صورتی که مدارک خود را به طور کامل به سفارت ارسال کنید روند اقامت شما به درستی به پیش می‌رود. از این رو سعی کنید که مدارک لازم برای اقامت در استانبول را به طور دقیق تنظیم کنید و از ارسال مدارک ناقص به طور جدی خودداری کنید. زیرا در این صورت اقامت شما قطعاً به تعویق خواهد افتاد.


هزینه‌های اقامت دائم در استانبول

زمانی که قصد دارید به اقامت دائم در شهر استانبول اقدام کنید باید هزینه‌های لازم برای انجام این کار را به طور کامل و دقیق پرداخت کنید. برخی از این هزینه‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:
هزینه نوتر کردن اسناد
هزینه مربوط به ترجمه مدارک
مبلغ‌های اداری و حکومتی
هزینه‌های مربوط به خرید و یا اجاره ملک
مبلغ وکیل یا کارگزار
هزینه سفر به استانبول
مبلغ مربوط به کمیسیون املاک
زمانی که تمام هزینه‌ها را تمام و کمال پرداخت کنید بدون شک روند اقامت شما در استانبول سریع‌تر به پیش می‌رود. از این رو به این موضوع بسیار مهم توجه کنید و تمام مبالغ را به طور دقیق بپردازید.

جمع بندی

در صورتی که به دنبال اقامت دائم در استانبول را دارید می‌توانید از طریق ثبت شرکت و یا از طریق کارآفرینی این کار را انجام دهید. البته ناگفته نماند که شیوه‌های مختلف دیگری نیز برای اقامت در این شهر وجود دارند که یکی از آنها دریافت ویزای کار و دیگری ازدواج با افراد بومی این شهر است که به عنوان شهروند ترکیه به شمار می‌روند.





ارسال دیدگاه