آشنایی با قبرس شمالی

چرا قبرس شمالی ؟

مقدمه 

طی سال‌های گذشته یعنی در سال 1974 یک جنگ بین یوان و ترکیه شکل می‌گیرد و این موضوع باعث شد که قبرس به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شود. در این مقاله تصمیم داریم که در رابطه با قبرس شمالی صحبت کنیم. این بخش از جزیره قبرس که قسمت شمالی است به کشور ترکیه تعلق دارد و یک منطقه بسیار آرام و مطمئن به شمار می‌رود. 
 
همه چیز درباره قبرس شمالی 

در صورتی که قصد دارید به یکی از منطقه‌های زیبا و مطمئن در سطح جهان مهاجرت کنید می‌توانید قبرس شمالی را انتخاب کنید. قبل از هر چیز باید موارد مهمی در رابطه با این بخش از جزیره قبرس را مورد توجه قرار دهید: 
1-    مرکز قبرس شمالی منطقه بسیار زیبا و جذابی به نام نیکوزیا است. 
2-    واحد پول این قسمت از جزیره قبرس لیر ترکیه است. اما معامله‌های بزرگ املاکی بر اساس پوند شکل می‌گیرند. 
3-    این قسمت از جزیره قبرس یک مکان بسیار جذاب برای افرادی است که در اروپا زندگی می‌کنند. 
4-    به طور کلی اسرائیلی‌ها و انگلیسی‌ها و اشخاصی که در کشورهای اروپایی زندگی می‌کنند این منطقه را برای گذراندن تعطیلات خود در نظر می‌گیرند. 
5-    منطقه‌های دیدنی و جاذبه‌های طبیعی در قبرس شمالی نیز شگفت انگیز هستند. 

شرایط آب و هوایی در قبرس شمالی چگونه است؟ 

قبرس شمالی در دریای مدیترانه واقع شده است و به طور کلی از نظر جوی و اقلیمی جزیره‌ای مشابه کیش در کشور ما است. این جزیره آب و هوایی شرجی دارد. زمستان در این منطقه زیاد احساس نمی‌شود. میزان رطوبت در این منطقه قبرس ترکی در سطح متوسطی قرار دارد. این منطقه دارای آب و هوایی نیمه گرمسیری است. اگر قصد سفر به قبرس شمالی ترکی را دارید بهترین زمان فصل‌های زمستان و پاییز هستند که در این فصول آب و هوای این منطقه بسیار دل انگیز و منحصر به فرد است. میزان رطوبت در طول فصل زمستان در قبرس شمالی کمتر از فصل‌های تابستان و پاییز است. 

ویژگی‌های زندگی در قبرس شمالی 

اگر به بررسی ویژگی‌های قبرس شمالی اقدام کنید می‌توانید با این منطقه بیشتر آشنا شوید. برخی از این ویژگی‌ها به قرار زیر هستند: 
1-    مهاجرت به این منطقه نیازی به ویزان ندارد. 
2-    شرایط تحصیل در این جزیره خیلی راحت است. 
3-    آب و هوای کاملاً مدیترانه‌ای دارد. 
4-    قیمت نوشیدنی‌های الکلی در قبرس شمالی از ترکیه خیلی کمتر است. 
5-    جزو پنج تا کشور مطمئن و امن در دنیا به شمار می‌رود و یکی از شهرهای پر از آرامش و بدون ترافیک در جهان است. 
6-    برندهای برتر و بسیار معروف در سطح دنیا محصولات خود را در این جزیره به فروش می‌رسانند. 
 
جمع بندی 

در صورتی که به دنبال یافتن یک مکان برای مهاجرت هستید می‌توانید قبرس شمالی ترکی را انتخاب کنید. در این منطقه می‌توانید با آرامش زیاد زندگی کنید و یک شغل و حرفه مناسب با توانایی‌ها و علائق خود را برگزینید. می‌توانید در این منطقه به پیشرفت‌های بسیار زیادی در عرصه‌های مختلف کاری دست پیدا کنید. از نظر تحصیل هم می‌توانید به بهترین دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در این جزیره وارد شوید. 





ارسال دیدگاه